پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور پرچم حرم مطهر رضوی؛
۱۴۰۳-۰۳-۱۸

دل‌های معلولان بمی راهی صحن و سرای حرم مطهر شد

هم زمان با سالروز شهادت ابن الرضا(ع)، خادمیاران رضوی با حضور در مرکز نگهداری معلولان کم توان ذهنی شهرستان بم حضور از بیماران این مرکز عیادت کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، دبیر کانون‌های خدمت‌رضوی شهرستان بم اظهار کرد: در سالروز شهادت امام جواد (ع)، جمعی از بانوان خادمیار و یاوران رضوی کانون‌های تخصصی کتابخوانی و فرهنگي حامل پرچم متبرک حرم رضوی با حضور در مرکز نگهداری معلولان کم توان ذهنی دختر و پسر از آنان عیادت کردند.
وی ادامه داد: در این دیدار ۱۶۵ نفر از معلولان مرکز با زمزمه «رضا یا رضا» و با اشک‌های شوق و دعا، ارادت و احساسات درونی خود را نسبت به امام رئوف و پرچم بارگاهش ابراز کردند‌.
مهدوی افزود: خادمیاران حرم رضوی با تبرک معلولان به پرچم رضوی از دل‌های شکسته آن‌ها دلجویی کردند و دقایقی از اوقات تنهایی آنان معطر به رایحه رضوی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی