پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۲۲

بازدید فعالان گردشگری عمان از خدمات گردشگری سلامت بیمارستان رضوی

جمعی از فعالان و دست‌اندرکاران حوزه گردشگری کشور عمان با هدف آشنایی با خدمات بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حوزه گردشگری سلامت، از این بیمارستان بازدید کردند.

به گزارش آستان نیوز، به همت شرکت هواپیمایی سپهران و با هدف افزایش همکاری‌های مشترک میان این شرکت با سایر کشورهای منطقه و همچنین ورود گردشگران خارجی به مشهد، 60 نفر از دست‌اندرکاران شرکت‌های مسافرتی و فعالان گردشگری عمان در راستای بازدید از مناطق گردشگری و زیارتی، اقامتی، پزشکی و سایر خدمات رفاهی مرتبط در استان خراسان رضوی به ویژه مشهد، به این شهر مقدس مشرف شدند. 

 

در این برنامه بازدید، با توجه به ظرفیت بالای بیمارستان رضوی در حوزه گردشگری سلامت، خدمات پزشکی بیمارستان به اعضای این گروه عمانی معرفی شد تا راهکارهای همکاری‌های مشترک در راستای ارجاع مستقیم بیماران از این کشور در چارچوب انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان بیمارستان رضوی، شرکت سپهران و شرکت‌ مسافرتی عمانی ، در آینده نزدیک، اجرایی شود. 

 

در این راستا، گروه فعالان گردشگری عمان ضمن دیدار با دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی، از بخش‌های مختلف این بیمارستان همچون بخش پزشکی هسته‌ای، واحد بیماران بین‌الملل(IPD)، کلینیک‌های مختلف و بخش‌های بستری بازدید و از نزدیک با دستاوردهای این بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت و چگونگی خدمات‌رسانی آن به بیماران، آشنا شدند.  

گرچه استان خراسان رضوی به ویژه مشهد در حوزه گردشگری از جمله گردشگری سلامت بسیار فعال است اما با وجود پروازهای مستقیم از کشور عمان به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، در مجموع جذب گردشگران سلامت از این کشور، محدود بوده است. 

 

در همین راستا بیمارستان رضوی در تلاش است با همکاری گسترده‌تر با فعالان گردشگری بتواند زمینه جذب هر چه بیشتر بیماران بین‌الملل را از عمان فراهم و بر تنوع بازار گردشگری سلامت خود بیفزاید.

 

گفتنی است، بیمارستان رضوی با دارابودن بخش‌های مختلف تشخیصی و درمانی و کادری مجرب از برجسته‌ترین استادان و متخصصان در رشته‌های مختلف پزشکی، یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی در منطقه است که با جذب بیشترین گردشگر سلامت کشور، توانسته جوایز متعددی از جمله عنوان «صادرکننده نمونه ملی در حوزه گردشگری سلامت» را، در یک سال اخیر کسب کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی