پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با پیگیری کانون خدمت رضوی جیرفت میسر شد؛
۱۴۰۳-۰۳-۲۲

بوستان جیرفت به «باغ رضوان رضوی» نامگذاری شد

با پیگیری دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت و موافقت شهردار و شورای شهر جیرفت بوستان حاشیه‌ای چهار راه بیمارستان امام خمینی(ره) و محل احداث چایخانه حضرت رضا(ع) به عنوان «باغ رضوان رضوی» نامگذاری می‌شود.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت با اشاره به امضای تفاهم نامه ساخت و احداث چایخانه حضرت رضا(ع) با همکاری مشارکت شهرداری و مجموعه دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی جیرفت گفت: با همکاری شهرداری جیرفت این چایخانه در محل چهار راه بیمارستان ساخته شده که از این پس برنامه‌های محوری خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت در این محل انجام خواهد شد.

تشکیل پاتوق امام رضایی‌ها
پیرنیا بیان کرد: با توجه به فراهم شدن ساخت چایخانه با همکاری و دستور شهردار جیرفت با نام مبارک امام رضا(ع) در این مکان زمینه مناسبی برای انجام برنامه‌های مناسبتی فراهم شده که به یاری امام مهربانی‌ها و با مشارکت مردم و‌ خیرین این مکان به عنوان یک پاتوق امام رضایی‌ها شکل خواهد گرفت.
وی گفت: با موافقت شهردار جیرفت بوستان حاشیه‌ای چهار راه بیمارستان امام خمینی(ره) که محل احداث چایخانه است به عنوان بوستان «باغ رضوان رضوی» نامگذاری شد تا محلی برای دورهمی‌های دوستداران رضوی و برنامه‌های خدمتی خادمیاران به قشرهای مختلف مردم باشد‌‌.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی