پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) خبر داد؛ 
۱۴۰۳-۰۳-۲۲

اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان در میقات الرضا (ع)

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۳ به همت این آستان مبارک خبر داد.

مهدی قاسم زاده، مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در گفت وگو با آستان نیوز، اعلام کرد: یکی از برنامه‌های در دستور کار این آستان مبارک، غنی سازی اوقات فراغت در فصل تابستان است که در قالب «شمیم میقات» اجرا خواهد شد.

قاسم زاده گفت: ثبت نام طرح تابستانی به منظور غنی سازی اوقات فراغت از ۲۰ خرداد آغاز و تا ۲۹ خرداد ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح «شمیم میقات»، افزود: این طرح به همت آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس طی تابستان اجرا می‌شود و انجام این طرح در حوزه قرآن و معارف، برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و قرآن پژوهی، احکام ومداحی در دستور کار است.

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) خاطر نشان کرد: در بخش هنری نیز کلاس‌های آموزش خوشنویسی، نقاشی، طراحی، عکاسی، خیاطی و جایزه سازی، برگزار خواهد شد.

قاسم زاده ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی خانواده و مهارت آموزی نیز با رویکرد تحکیم بنیان خانواده طراحی شده و با موضوعات  اصول همسرداری، سبک زندگی دخترانه ویژه دختران مقاطع متوسطه، روانشناسی کودک و نوجوان، نهج البلاغه شناسی، بصیرت عاشورایی و ... دیگر برنامه های اجرایی در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان است.

 وی برگزاری کلاس‌های آموزشی و علمی را نیز از دیگر برنامه‌های این طرح عنوان کرد و گفت: در حوزه ورزش، کلاس‌های آموزش والیبال ویژه سنین ۶ تا ۱۸ سال و کلاس‌های آموزشی فوتبال ویژه سنین ۵ تا ۱۷ سال برنامه‌ریزی و به همت آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از متقاضیان در فرهنگسرای آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و کتابخانه حضرت امام رضا(ع) روستای محمد آباد وابسته به این آستان مبارک، در حال انجام است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی