پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۲۴

کسب رتبه برتر ورزشکاران آستان قدس رضوی در ورزش زورخانه ای

ورزشکاران موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی در رشته ورزشی زورخانه ای موفق به کسب رتبه های برتر در مسابقات استانی شدند.

به گزارش آستان نیوز، در مسابقات میانداری انفرادی و هنر مرشدی رده سنی نونهالان و نوجوانان، قهرمانی خراسان رضوی که 18 خرداد با شرکت هشت تیم در نیشابور برگزار شد، آقایان عرفان گلمکانی در بخش مرشدی رده سنی نونهالان و محمد مهدی نجاتیان در بخش میانداری ورزش زورخانه در رده سنی نونهالان موفق به کسب مقام اول و محمدحسن نجاتیان در رده سنی نوجوانان موفق به کسب رتبه سوم شدند.

 

مرتضی احمدی، مربی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در همین رابطه به خبرنگار آستان نیوز گفت: این ورزشکاران به مدت 3 سال در سالن باستانی آستان قدس رضوی مشغول به تمرین بودند و خوشبختانه نتیجه تلاش های خود را دیدند.

 

 وی افزود: این ورزشکاران در کنار تمرین، به موضوعات اخلاقی نیز توجه داشته و تاکید ما همیشه این بوده است که به منش پهلوانی نیز توجه شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما همانند کسب عناوین قهرمانی، در حوزه درسی نیز موفق بوده و تاکید ما نیز بر این است که ابتدا به درس و تحصیلات اهمیت داده شود و در کنار آن به ورزش نیز بپردازند.

 

مربی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی تاکید کرد: قهرمانان ما طی ماه های آینده برای شرکت در مسابقات کشوری آماده شده و در موعد مقرر به این مسابقات اعزام خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی