پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

سازمان کتابخانه‌ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی خبرداد؛
۱۴۰۳-۰۳-۲۴

خرید 14 هزار جلد کتاب، توسط کتابخانه های رضوی از نمایشگاه کتاب تهران 

سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از سي و پنجمین نمايشگاه بين المللي کتاب تهران قریب به 14 هزار و 400 جلد کتاب ، خریداری کرد. 

به گزارش آستان‌نیوز: محمدعلی حکم آبادی، مسئول امور فراهم آوری منابع سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، در این باره گفت: در مجموع 60 کارشناس سازمان از55 تالار و كتابخانه، درطول 11 روز کاری برای خرید منابع فارسی، عربی و لاتین به صورت حضوری و مجازي از سي و پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، اقدام کردند.

وی افزود: این کارشناسان به صورت هدفمند و با دقت فراوان، بر اساس سیاست های کلان آستان قدس رضوی، اساسنامه سازمان، آیین‌نامه مجموعه‌سازی و سیاست ‌های خرید از نمایشگاه به خرید منابع مطالعاتی، اقدام کردند.  

حکم آبادی، خریداری منابع مورد نیاز مخزن چاپی کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی در راستاي غناي اين مجموعه و ارتقاء مرجعيت علمي و خدمت به محققان و پژوهشگران عنوان کرد که بر این اساس، به تهیه منابعی مرتبط با موضوعات علوم اسلامی، انسانی، علوم اجتماعی، تاریخ، ادبیات، روانشناسی، دفاع مقدس و سایر موضوعات از این نمایشگاه اقدام شده است.  

وی ادامه داد: در طول سال گذشته نیز با حضور در نمایشگاه های تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی، نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی و خرید از کارگزاران با هدف تجهیز کتابخانه های آستان قدس رضوی و پاسخگویی به مراجعان، محققان و پژوهشگران، تعداد 46 هزار و 490 منبع خریداری شده است. 

گفتنی است؛ کتاب های خریداری شده پس از ثبت، سازماندهی، فهرست نویسی، رده بندی و آماده سازی در دسترس مراجعان به کتابخانه ها قرار خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی