سرپرست اداره ارتباطات و رسانه بنیاد بهرهوری موقوفات آستان قدس رضوی گفت: تسهیل گری و افزایش سطح دانش مدیران روابط عمومی در حوزه ارتباطات و رسانه در دستور کار این مجموعه است.
لزوم تسهیل گری و افزایش سطح دانش مدیران روابط عمومی در حوزه ارتباطات و رسانه
به گزارش آستان نیوز، نخستین نشست روابط عمومیهای موسسات و شرکتهای زیر مجموعه بنیاد بهرهوری موقوفات آستان قدس رضوی در سال ۱۴۰۳ در محل این بنیاد برگزار شد.
در این نشست که با هدف همفكري و افزايش سطح تعامل بین شرکتها و موسسات اقتصادی آستان قدس برگزار شد، بیش از ۲۰ نفر از مدیران روابط عمومی این شرکتها حضور داشتند.
در این نشست، سرپرست اداره ارتباطات و رسانه بنیاد بهرهوری موقوفات آستان قدس رضوی گفت: با توجه به لزوم افزایش کیفیت اطلاعرسانی بسیاری از رویدادها و ارتقاء سطح دانش مدیران روابط عمومی، کارگاه آموزشی و هم اندیشی در ابتدای این نشست برگزار شد.
محسن اختری اظهار کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی کوتاه مدت برای افزایش مهارتهای کاربردی در حوزه ارتباطات و رسانه بسیار مفید است
از همین رو برگزاری کارگاههای کوتاه مدت و با کیفیت در دستور کار اداره ارتباطات و رسانه بنیاد بهرهوری موقوفات قرار گرفته است.
وی با اشاره به دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست، خاطرنشان کرد: برنامهریزی برای یکسانسازی هویت بصری شرکتها در حوزه روابط عمومی همچون تبلیغات محیطی و همچنین برگزاری نشستهای اختصاصی با مدیران عامل شرکتها به منظور تبیین و تاکید بر جایگاه روابط عمومی و ارتباطات و رسانه در فعالیتها، از جمله این موارد به شمار میرود.
سرپرست اداره ارتباطات و رسانه بنیاد بهرهوری موقوفات، ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد مقوله خبر و اطلاعرسانی فعالیتها بیشتر از گذشته در دستور کار مدیران روابط عمومی قرار بگیرد تا با همافزایی یکدیگر بتوانیم با کیفیت هر چه بیشتر، عموم مردم را در جریان اقدامات حوزه موقوفات آستان قدس قرار دهیم.
گفتنی است، پس از طرح نقطه نظرات مدیران روابط عمومی شرکتها و موسسات زیرمجموعه بنیاد بهرهوری موقوفات آستان قدس رضوی، از سه نفر از بازنشستگان این حوزه و روابط عمومیهای برتر تقدیر شد.