پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در قالب طرح پنجشنبه‌های سلامت رضوی انجام شد
۱۴۰۳-۰۳-۲۶

ارائه 505 خدمت درمانی رایگان به بیماران محروم روستای کلاته‌ سبز فریمان

در آستانه عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، به همت تیم اعزامی بیمارستان فوق تخصصی رضوی، 505 خدمت درمانی و دارویی رایگان به بیماران محروم روستای کلاته‌ سبز از توابع شهرستان فریمان ، ارائه شد.

به گزارش آستان نیوز، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت «دکتر احمد خسروی» بیمارستان رضوی در راستای اجرای منویات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک و خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار در حوزه سلامت و همچنین در ادامه اجرای طرح «پنجشنبه‌های سلامت» این بیمارستان، 24 خرداد 1403 به روستای کلاته سبز از توابع شهرستان فریمان خراسان رضوی ، اعزام شد. 
تیم اعزامی بیمارستان رضوی با همکاری دهیاری روستای کلاته سبز و شهرداری شهر فرهادگرد در مسجد این روستا مستقر شد و از ساعت 9 تا 16 به ارائه خدمات رایگان درمانی به 178 بیمار محروم پرداخت.
در این اردوی جهادی، تیمی بیش از 20 نفر متشکل از پزشک متخصص طب اورژانس، ماما، بینایی‌سنج، هفت پرستار، 15 کمک پرستار و دو نیروی پشتیبانی، از بیمارستان رضوی حضور داشتند. 
به همت این تیم پزشکی ، در مجموع خدماتی شامل معاینه طب اورژانس، مامایی، بینایی‌سنجی و کنترل فشار و قند خون و داروی رایگان ارائه شد. همچنین 39 بیمار برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی به بیمارستان رضوی معرفی شدند، علاوه‌براین، خدمات عمرانی در حوزه روشنایی و برق مسجد روستا توسط نیروهای پشتیبانی این تیم جهادی ، ارائه شد. 
بیمارستان رضوی در قالب اجرای طرح پنجشنبه‌های سلامت با هدف ارتقای سلامت جامعه، خدمات ارزنده بهداشتی، درمانی، فرهنگی و عمرانی رایگانی را در ادوار گوناگون به اقشار محروم و کم‌برخوردار در حاشیه شهر مشهد یا مناطق محروم خراسان رضوی ارائه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی