پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۲۶

آغاز به کار فروشگاه محصولات فرهنگی و هنری کتابخانه و موزه ملی ملک  

در آستانه عید سعید قربان، فروشگاه محصولات فرهنگی و هنری کتابخانه و موزه ملی ملک آغاز به کار کرد. 

به گزارش آستان نیوز، کتابخانه و موزه ملی ملک با رویکرد نشر فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی و میزبانی هر چه بهتر از گردشگران داخلی و خارجی، اقدام به ایجاد فروشگاهی از محصولات فرهنگی و هنری در محل طبقه همکف ساختمان این مجموعه کرده است. 

منظومه ای از انتشارات و محصولات گوناگون فرهنگی، مجموعه‌ای از کتابها، بروشورها، کتابچه ها و کاتالوگها و هدایای مختلف، در این فروشگاه عرضه شده است. 

از جمله این هدایا می‌توان به تابلوهای نفیس مزین به نام ائمه اطهار(ع) نظیر علی بن موسی الرضا(ع)، هدایای زینتی، هدایای مذهبی همچون تسبیح، نمک و نبات متبرک، صنایع‌دستی و آثار حجمی اشاره کرد. 

 مجموعه‌ای از کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات کتابخانه و موزه ملی ملک همچون «سکه‌های ایران زمین»، «پندنامه جامی»، «روزگار ملک»، «هنر تذهیب»، و... در این فروشگاه در دسترس مراجعان قرار دارد. 

انتشارات کتابخانه و موزه ملی ملک که فعالیت خود را از سال 1340 شمسی و در زمان حیات زنده یاد حاج حسین آقا ملک، بنیانگذار و واقف این مجموعه با انتشار وقف‌نامه‌های مجموعه، رقبات، املاک و اراضی، آغاز کرده بود، فعالیت‌هایش را همچنان بعد از درگذشت وی و انقلاب اسلامی، با کسب مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داده و هر ساله آثار علمی، تاریخی، فرهنگی و هنری قابل توجهی به صورت مستقل یا با بهرهمندی از توان سایر ناشران به بازار نشر عرضه کرده است.

فرهنگ دوستان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات این فروشگاه می‌توانند با شماره تلفن 66726613-021 داخلی 190 تماس بگیرند.

کتابخانه و موزه ملی ملک در سال 1316 شمسی بر بارگاه ملکوتی رضوی وقف شده است و در حال حاضر، همه روزه به جز روزهای تعطیل، در ساعات 8:30 تا 16:30، واقع در «تهران، خیابان امام خمینی، خیابان سی تیر، خیابان یارجانی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» پذیرای علاقه‌مندان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی