پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در گردهمایی مجازی مسئولان کانون های علمی،
۱۴۰۳-۰۳-۲۷

 منشور وظایف خادمیاران علمی تدوین می‌شود

به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، دومین جلسه مسئولان کانون‌های علمی خادمیاران سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این جلسه به صورت مجازی و با حضور جمعی از مسئولان کانون‌های علمی خادمیاران سراسر کشور برگزار و مهم‌ترین دستور کار این جلسه تهیه و تدوین منشوری با هدف شرح وظایف و انتظارات از خادمیاران علمی سراسر بود که مقرر شد، این منشور پس از بررسی به تصویب نهایی برسد.
 
حدود 1700 خادمیار علمی در سراسر کشور مشغول به خدمت‌رسانی هستند که برای ساماندهی این خدمات، منشور یاد شده طی سه ماه اخیر طراحی شده تا طبق برنامه‌ریزی های صحیح، این خدمات به تمامی کشور و حتی در حوزه بین‌الملل به نحو مطلوبی ارائه شود.

مبانی این منشور علاوه بر تبیین راهبردها و سیاست‌های آستان قدس رضوی که از خادمیاران انتظار می‌رود، سیاست‌های کلان سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی اعم از اسناد بالادستی همچون سندچشم‌انداز، گفتمان مقام معظم رهبری و امام راحل(ع) و شعار سال را تبیین می‌کند.

در واقع در این منشور خط‌مشی‌ها، ریل‌گذاری‌ها و چارچوب‌های خدمات مختلف علمی برای خادمیاران این حوزه تشریح شده است.

ظرفیت خادمیاران علمی که از شخصیت‌های برجسته و متخصص بوده و در سراسر کشور در حوزه‌های مختلف مشغول خدمت هستند، می تواند علاوه بر این که پشتیبان علمی آستان قدس رضوی باشد، از ظرفیت و تخصص علمی آنان در سطح کشور و حتی حوزه بین‌الملل بهره‌مند شد.

برخورداری از علم و دانش، متدین، معتقد و ... از ویژگی‌های خادمیاران علمی است که همه برای رضای خدا به خلق خدا خدمت می‌کنند و خادمی حضرت رضا(ع) افتخارشان است.

گفتنی است؛ نخستین جلسه مسئولان کانون‌های علمی خادمیاران سراسر کشور، فروردین ماه 1403 با حضور عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد و مقرر شده است این جلسات به صورت ماهانه به صورت مجازی برگزار شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی