پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۲۷

جوانی جمعیت، نقش مهمی در امنیت کشور دارد

مسئول کانون تخصصی مشاوره خادمیاران خراسان رضوی گفت: جوانی جمعیت نقش مهمی در تامین امنیت واقتصاد کشور دارد.

به گزارش آستان نیوز، علیرضا صالحی در دوره مقدماتی 《حسنه ماندگار》که با موضوع جوانی جمعیت با حضور خادمیاران رضوی در سالن موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی برگزار شد، گفت: موضوع جمعیت یکی از مسائل مهم کشور به شمار می رود و مقام معظم رهبری نیز همواره در سخنرانی های خود به موضوع جوانی جمعیت تاکید دارند.

وی افزود: جمعیت یکی از مهمترین مولفه های قدرت در کشورها به شمار می‌رود زیرا این جوانان هستند که امنیت را تامین می کنند و در سایه داشتن امنیت، دیگر موارد نیز به ثمر می‌نشیند.

مسئول کانون تخصصی مشاوره خادمیاران خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: می توان گفت جوانان پایه و اساس تامین امنیت در کشور بوده و اگر جوانی جمعیت رخ ندهد، در این بخش دچار مشکل خواهیم شد.

صالحی با اشاره به سیاست های جمعیتی در دیگر کشورها، گفت: کشور چین به عنوان یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان در حال حاضر سیاست 3 فرزندی را دنبال و کشورهای غربی نیز به موضوع جمیعت توجه ویژه دارند اما، برای کشور ما نسخه تک فرزندی را می‌پیچند.

وی تصریح کرد:کشورهایی که جمعیت جوانی داردند، در حوزه اقتصاد و امنیت نیز پیشرفته بوده و در دنیا قدرتمند تر هستند.

مسئول کانون تخصصی مشاوره خادمیاران خراسان رضوی گفت: در همین راستا و به منظور تبیین مسئله جوانی جمعیت دوره مقدماتی حسنه ماندگار، با حضور خادمیاران رضوی برنامه ریزی و اجرا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی