پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه ولایت به همت دربانان حرم مطهر رضوی انجام می‌شود؛
۱۴۰۳-۰۳-۲۷

 آزادی زندانیان، عیادت از بیماران و نشاندن لبخند بر لب معلولان 

در آستانه فرارسیدن دهه ولایت و امامت، اداره دربانان حرم مطهر رضوی، برنامه‌های متنوعی را برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران امام رضا (ع) تدارک دیده که این برنامه‌ها، از عید قربان آغاز و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت.

مهدی یادگار یوسفی، رئیس اداره دربانان حرم مطهر رضوی در گفت وگو با خبرنگار آستان نیوز، اظهار کرد: در اقدامی خداپسندانه، تعدادی از زندانیان نیازمند با همت و کمک مالی دربانان حرم مطهر رضوی آزاد خواهند شد که این اقدام، در راستای دستورات اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری، مبنی بر دستگیری از مستمندان انجام می‌شود.
 

استقبال از زائران و عیادت از بیماران
وی افزود: همچنین، دربانان حرم مطهر رضوی با حضور در فرودگاه شهید هاشمی نژاد و مجتمع میقات الرضا (ع) سرخس، به استقبال زائران امام رضا (ع) خواهند رفت و با اهدای متبرکات، از آنان پذیرایی و همچنین با حضور در بیمارستان‌ها و آسایشگاه‌ معلولین، از بیماران عیادت خواهند کرد.
 

عیادت از سادات و تکریم خادمان
یادگار یوسفی ادامه داد: در عید غدیر، که به نام عید سادات است، دربانان حرم مطهر رضوی به عیادت از سادات دربانی می روند که بیمار هستند و امکان تشرف ندارند، همچنین در این ایام، ساداتی که در کسوت خادم در حرم مطهر رضوی خدمت می‌کنند، مورد تکریم و تجلیل قرار خواهند گرفت.
 

خدمت به زائران و مجاوران
وی عنوان کرد : امید است این برنامه‌ها مورد استقبال زائران و مجاوران امام رضا (ع) قرار گیرد و ما بتوانیم در این ایام خجسته، به بهترین نحو به آنان خدمت‌رسانی کنیم.

وی در پایان تصریح کرد : اقدامات اداره دربانان حرم مطهر رضوی، جلوه‌ای از عشق و ارادت خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به زائران و مجاوران آن حضرت و همچنین تعهد آنان به ترویج فرهنگ ایثار و نیکوکاری در جامعه است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی