پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

تقویت مشارکت شرکت صنایع غذایی رضوی در میزبانی از زائران؛      
۱۴۰۳-۰۳-۲۹

تخفیف ویژه محصولات در فروشگاه‌های اطراف حرم مطهر

با رویکرد میزبانی شایسته از زائران و مجاوران آقا علی‌بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام)، شرکت صنایع غذایی رضوی تخفیفات ویژه‌ای را برای محصولات خود در فروشگاه‌های اطراف حرم مطهر رضوی، در نظر گرفته است.

به گزارش آستان نیوز، در قالب این طرح قرار است هر هفته یک محصول تولید شده در شرکت صنایع غذایی رضوی با تخفیف حدود ۳۰ درصدی عرضه شود.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی درباره اهداف اجرای این طرح گفت: شرکت صنایع غذایی رضوی در راستای حمایت از زائران و مجاوران امام رئوف، تخفیفات ویژه‌ای را برای محصولات خود در نظر گرفته است.

مجتبی هادیان اظهار کرد: با توجه به این‌که مدیریت فروشگاه‌های اطراف حرم مطهر از ابتدای امسال به شرکت صنایع غذایی رضوی واگذار شده، براساس طرحی ویژه، تخفیفاتی خاص بر روی محصولات تولیدی شرکت در این فروشگاه‌ها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اجرای این طرح در سه فروشگاه عرضه محصولات غذایی رضوی در اطراف حرم مطهر افزود : طرح عرضه محصولات دارای تخفیف به تازگی آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی ادامه داد: درراستای این طرح، در یک هفته گذشته، دونات رضوی با ۳۰ درصد تخفیف در اختیار زائران و مجاوران قرار گرفت.
 

تولید ۱۸۰ نوع محصول

وی از تولید حدود 180 نوع محصول در این شرکت خبر داد و افزود: این محصولات در گروه‌های نان، کیک‌های روغنی، کیک‌های اسفنجی، کلوچه، شیرینی آردی و قنادی، بیسکوییت، دونات، ویفر، اشترودل شیرین، اشترودل غذایی، رب گوجه فرنگی، انواع کنسرو و کنسانتره میوه، آبمیوه و انواع کمپوت،  تولید و عرضه می‌شود.

هادیان ادامه داد: برای تولید انواع محصولات آردی و نیز انواع کمپوت، کنسرو، آبمیوه و کنسانتره در شرکت صنایع غذایی رضوی، از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک استفاده و کیفیت مواد اولیه به طور دقیق توسط واحد کنترل کیفیت شرکت رصد می‌شود و حتی محصول نهایی نیز پس از دریافت تاییدیه کیفی از واحد کنترل کیفیت، وارد بازار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی، افزود: این شرکت به واسطه تولید محصولات سالم و با کیفیت، همواره مورد تایید و تشویق نهادهای نظارتی بوده و رسالت خود می‌داند، محصولاتی سالم را به دست مشتریان برساند.

گفتنی است؛ صنایع غذای رضوی یکی از شرکت‌های ذیل بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که سه سال پیش از ادغام شرکت‌های نان قدس رضوی و فرآورده‌های غذایی رضوی تشکیل شد، این شرکت يكي از بزرگ‌ترين كارخانه های تولید صنايع غذایی در زمینه صنعت كيك، كلوچه و نان، کنسرو، آبمیوه، رب گوجه فرنگی و... در سطح كشور، به شمار می‌رود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی