پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۲۹

تقدیر مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از بیمارستان فوق تخصصی رضوی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از تلاش‌های بیمارستان فوق تخصصی رضوی، در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیماران و بیمه‌شدگان از جمله آغاز فرآیند الکترونیکی‌سازی پرونده‌های بیماران و حذف کامل کاغذ در این بیمارستان، تقدیر کرد. 

به گزارش آستان نیوز، دکتر محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و هیئت همراه، پس از دیدار و گفت‌وگو با دکتر فریدون نوحی رئیس هیئت مدیره بیمارستان رضوی و دکتر محسن محور مدیرعامل این بیمارستان، از بخش‌های مختلف بیمارستان رضوی از جمله مرکز تخصصی درمان ناباروری «بُشری» بازدید کردند و از نزدیک با چگونگی خدمات‌رسانی به مراجعان آن آشنا شدند. 

در ادامه این بازدید، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اعطای لوح تقدیری از تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر محور در بیمارستان رضوی تجلیل کرد. در متن این لوح تقدیر که به امضای دکتر ناصحی رسیده، آمده است:

«همراهی و همدلی مستمر میان ارائه‌کنندگان خدمات سلامت با سازمان بیمه سلامت ایران راهکاری اصلی در ارتقاء سطح رضایتمندی بیماران و بیمه‌شدگان تحت پوشش است. از این‌رو این جانب از تلاش‌های صادقانه و ارزنده جنابعالی که بستر ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان و زائران هشتمین امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است، تقدیر و تشکر کرده، توفیق خدمت توأم با تداوم صحت و سلامتی‌تان را از درگاه خداوند منان خواستارم». 
 

هم‌افزایی برای الکترونیک کردن پرونده‌های بیماران 
اسفندماه 1402 بود که بیمارستان رضوی تفاهم‌نامه‌ای را با اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی در راستای توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه‌جانبه در حوزه فناوری اطلاعات با هدف تسهیل در انجام فرآیندها برای الکترونیکی‌سازی پرونده‌های بیماران و حذف کامل کاغذ در این بیمارستان ، به مرحله اجرا درآورد .

طبق این تفاهم‌نامه، اداره‌کل بیمه سلامت خراسان رضوی در تمامی مراحل اجرای پروژه در کنار بیمارستان رضوی حضور دارد و بر اجرای صحیح و کامل آن نظارت داشته و پیگیری پذیرش امضای الکترونیک از مراجع قضایی و عدم نیاز به موازی کاری کاغذی و الکترونیکی به صورت همزمان، از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بیمه سلامت را برعهده دارد. 

این پروژه با پیاده‌سازی کامل فرم‌های مورد نیاز به صورت الکترونیکی و پیگیری حذف چالش‌های موجود در یکی از بخش‌های بیمارستان رضوی آغاز شد که در صورت اجرای موفقیت‌آمیز این امر، چشم‌انداز نهایی، اجرای پروژه در تمامی بخش‌های بیمارستان و سپس در تمامی بیمارستان‌های مشهد خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی