پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر کتاب سال خانواده و جمعیت تاکید کرد: 
۱۴۰۳-۰۳-۲۹

لزوم آگاه سازی مردم از تبعات پیری جمعیت

دبیر کتاب سال خانواده و جمعیت کشور گفت: برای اینکه از وضعیت بحرانی جوانی جمعیت خارج شویم باید به موضوعات فرهنگی و آگاه سازی مردم، توجه کنیم.

به گزارش آستان نیور، علی گودرزی در برنامه تسهیل گری جوانی جمعیت که در سالن شهدای سلامت مشهد، گفت: جوانی جمعیت یکی از مسائل مهم و راهبردی در جهان اسلام بوده و می‌توان گفت همه کشورهای جهان، امروزه درگیر مسئله بحران جمعیت هستند.

وی تصریح کرد: ایران  همانند دیگر کشورها و با شیب بیشتر، وضعیت بحرانی در حوزه جوانی جمعیت دارد و باید برای رفع آنان اقدامات زیادی را، انجام داد.

دبیر کتاب سال خانواده و جمعیت کشور خاطر نشان کرد: یکی از راهکار های مهم برای جوانی جمعیت، توجه به مقولات فرهنگی و آگاه سازی مردم از خطرات پیری جمعیت است.

گودرزی تصریح کرد: کشور ما به لحاظ نرخ باروری وضعیت خوبی نداشته و سقوط نرخ باروری ما در دنیا، بی سابقه است.

وی تاکید کرد: اگر نتوانیم نرخ باروری را اصلاح کنیم، در تله جمعیتی قرار گرفته و مجبور به پذیرش مهاجرینی خواهیم شد که نیروی کار ما را تامین کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره«حسنه ماندگار» با حضور خادمیاران رضوی در مشهد گفت: یکی از اهداف برگزاری این دوره این است که شرکت کنندگان اولا برای فرزند آوری خودشان اقدام کنند و ثانیا اگر مخاطبینی دارند موضوع جمیعت را برای آنها تبیین کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی