پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

اعلام برنامه‌های متنوع میقات الرضا(ع) ویژه دهه ولایت و امامت:
۱۴۰۳-۰۳-۲۹

از برگزاری اجتماع علویون تا کافه گفت وگو با رویکرد معرفی شهدا و علمای سادات

به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، از سوی آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است. 

مهدی قاسم زاده مدیر آستان حسین بن موسی الکاظم(ع) در گفت وگو با آستان نیوز، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از سوی این آستان مبارک طراحی شده است.
قاسم زاده با اشاره به این که در دهه امامت و ولایت بیش از ۱۲ عنوان برنامه در میقات الرضا(ع) اجرا خواهد شد، افزود: فضاسازی و تبلیغات محیطی همراه با نصب بنر و اطلاعیه متناسب با این ایام، یکی از اقدامات این آستان در دهه امامت است.
وی با اشاره به فعالیت چایخانه آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، در ایام دهه ولایت و امامت، خاطرنشان کرد: چایخانه حضرت فاطمه معصومه(س) در این آستان طی دهه امامت و ولایت همه روزه  پذیرای زائران و مجاوران، خواهد بود.

قاسم زاده با اشاره به ویژه برنامه اسوه ولایت، گفت: در قالب این برنامه هر روز یک پیام از بیانات مقام معظم رهبری در باب فضیلت و اهمیت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم در فضای مجازی، بیان می‌شود.

وی تولید و انتشار کلیپ سخنرانی با موضوع ولایت و رهبری، جایگاه عید غدیرخم و فضائل حضرت امام علی(ع) در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت در میقات الرضا(ع) برشمرد و گفت: اجرای ویژه برنامه کبوتران آسمان ولایت دیگر برنامه طراحی شده است که در قالب این برنامه به معرفی شهدا و علمای سادات شهرستان طبس و انتشار گزیده‌ای از وصیت نامه آنان، پرداخته می‌شود.

مدیر آستان حسین بن موسی الکاظم(ع)، برگزاری کافه گفت وگو ویژه نوجوانان با موضوع صفر تا صد واقعه غدیر خم و انتخابات از مصادیق تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی این دهه و برپایی مراسم جشن ولادت امام علی النقی(ع) از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت در میقات الرضا (ع) عنوان کرد و گفت: همچنین ویژه برنامه تفویض به مناسبت فرارسیدن سالروز تفویض تولیت مرقد مطهر در چهارم تیرماه نیز، برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به این که اجتماع علویون دیگر برنامه طراحی شده است، اظهار کرد: این اجتماع بزرگ در شب عید سعید غدیر خم همراه با برپایی ۵۰ موکب پذیرایی از دوستداران امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) در مسیر میدان حضرت امام رضا(ع) تا آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) همراه با سخنرانی، شعرخوانی، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، نورافشانی و اهدای هدایا برپا خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی