پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۳۰

تدارک و اعلام برنامه‌های فرهنگی ویژه دهه ولایت در  زیارتگاه شهید مدرس 

به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت، ویژه برنامه‌های فرهنگی مذهبی متنوعی از سوی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی طراحی و در حال برگزاری است.

محمد یعقوبی، مدیر زیازتگاه شهید مدرس(ره) در گفت وگو با آستان نیوز، در خصوص ویژه برنامه‌های این مجموعه فرهنگی در دهه و امامت و ولایت گفت: دهه امامت و ولایت، فرصتی مناسب برای ترویج آموزه‌های علوی و بازخوانی فضایل و شخصیت علی (ع)است، دراین راستا از سوی این مجموعه  برای تبیین واقعه مهم تاریخی غدیر، ویژه برنامه‌های فرهنگی مذهبی متنوعی تدارک دیده شده  که  از دهم ذی الحجه آغاز و تا روز عید غدیر ادامه دارد.

وی با اشاره به برپایی پویش معنوی «عید همدلی» جهت اکرام نیازمندان و توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان در این مجموعه، برگزاری ویژه برنامه‌هایی همچون جشن عید بندگی، برنامه کبوترانه ویژه کودکان، آفتاب هدایت برنامه ولادت حضرت امام هادی (ع)، برپایی محفل ادبی تحت عنوان مژده رحمت و... را از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه ولایت در زیارتگاه شهید مدرس عنوان کرد.

وی برگزاری جشن‌ها و مسابقات فرهنگی با موضوع ولایت حضرت امام علی (ع)، نقالی و پرده‌خوانی ویژه کودک و نوجوان، نشست تخصصی با موضوع امام‌شناسی، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مراسم جشن عید سعید غدیر خم همراه با سخنرانی، مدیحه سرایی، اجرای سرود و اهدا جوایز، دیدار با خادمان و کارکنان سادات علوی در روز عید غدیرو برپایی کارگاه‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برشمرد.

یعقوبی در پایان گفت: برپایی محفل ادبی با حضور شاعران آیینی شهرستان، برگزاری نشست‌های تخصصی غدیر شناسی، کتابخوانی و امام شناسی، نورافشانی، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع غدیر و بیان فضایل امیر المومنین(ع) و کافه گفت وگو، ازدیگر برنامه‌های این زیارتگاه در دهه ولایت است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی