پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همکاری شرکت صنایع پیشرفته رضوی محقق می شود
۱۴۰۳-۰۳-۳۰

توسعه بازار محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان شرق کشور 

با رویکرد حمایت از تولید ملی و محصولات دانش‌بنیان، شرکت صنایع پیشرفته رضوی ، طرحی را با همکاری کمیسیون تجاری‌سازی انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان خراسان رضوی و نیز زیست بوم فناوری و نوآوری شرق کشور ، آغاز کرده است.

به گزارش آستان نیوز، در قالب این طرح قرار است با معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند به صنایع بزرگ کشور، گامی مهم در راستای توسعه بازار محصولات فناورانه برداشته شود.
مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی گفت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز تولید ملی که رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته همواره بر آن تاکید کرده‌اند، از جمله محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.
احسان سابقی‌نیا اضافه کرد: استفاده صنایع بزرگ و دولتی از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، موضوع دیگری است که در اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آمده و درصدد هستیم با همکاری نهادهای مربوطه ، به سهم خود گامی در راستای تحقق آن برداریم.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه شرکت‌های دولتی و خصوصی نسبت به استفاده از محصولات دانش‌بنیان داخلی علاقه‌مند هستند، اما شناسایی شرکت‌های توانمند و محصولات آن‌ها، موضوعی است که باعث شده،  این  تولیدات ،آن طور که باید تجاری‌سازی نشوند.
مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی، ایجاد یک بانک اطلاعاتی از شرکت‌های فناورو محصولات و ظرفیت‌های آن  را یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: این بانک در نهایت به صنایع بزرگ چه در آستان قدس رضوی و چه خارج از آن ، معرفی خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی