پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی خبر داد؛
۱۴۰۳-۰۳-۳۱

هدف‌گذاری برای صادرات ۴۰۰۰ تن خمیرمایه رضوی در سال جاری

مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی از هدف‌گذاری برای صادرات ۴۰۰۰ تن خمیرمایه تولیدی در این شرکت طی سال جاری ،خبر داد.

محمدصادق مروارید در گفت‌وگو با آستان نیوز، گفت: شركت خميرمايه رضوي یکی از فعال‌ترین شركت‌های زیرمجموعه بنياد بهره‌وري موقوفات آستان قدس رضوي در حوزه صادرات است که بر اساس چشم‌انداز ترسیم شده، طی برنامه‌ای مدون، هر ساله در راستای توسعه بازار و ایجاد سود پایدار، روند صعودی صادرات خود را حفظ کرده است.

 

او ادامه داد: همین امر نیز منجر به کسب عناوین متعدد به عنوان صادرکننده نمونه استان و کشور از سوی مراجع ذیصلاح در طول سالیان متمادی شده است.

 

صادرات ۵۰ درصدی خمیرمایه تولیدی

مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی با اشاره به صادرات نیمی از محصول تولید شده در این کارخانه خاطرنشان کرد: اين شركت حدود 50 درصد از محصول تولیدی خود را در قالب خميرمايه خشك به ۱۴ کشور صادر می‌کند.

 

وی ادامه داد: كشورهاي اتحادیه اروپا و همچنین ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، پاکستان، لبنان، سوریه، هند، عراق، تاجيكستان، امارات، قطر، عمان، ساحل عاج و ترکمنستان، مقصد محصول خمیرمایه رضوی است. 

 

مروارید اضافه کرد: نه تنها صادرات این محصول به صورت پيوسته صورت می‌گیرد، بلکه شرکت خمیرمایه رضوی در این کشورها داراي نماينده مشخص برای عرضه و فروش است.

 

افزایش صادرات به ۵۵۰۰ تن تا سال ۱۴۰۸

وی درباره برنامه‌های در دستور کار برای افزایش صادرات در سال‌های آتی نیز اعلام کرد: با توجه به طرح‌های توسعه انجام شده و طرح‌های در دست اقدام و همچنین استفاده از خلاقیت و نوآوری در توسعه و بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های بخش تولید، در نظر داریم با برنامه ریزی انجام شده، میزان صادرات شرکت در سال 1408، به میزان 5500 تن برسد.

 

مروارید درپایان گفت: میزان صادرات شرکت خمیرمایه رضوی در سال 1402، بیش از 3700 تن بوده که نسبت به دوره مشابه در سال قبل، ۱۹/۴(نوزده ممیز چهار دهم) درصد افزایش تناژ داشته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی