پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۰۳

اجرای برنامه‌های متنوع ویژه دهه امامت و ولایت در فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار

به مناسبت دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی ،برگزار می‌شود.

 به گزارش آستان نیوز، از سوی فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار به مناسبت دهه ولایت و امامت از عید قربان تا غدیر ویژه برنامه‌های فرهنگی  متنوعی را تدارک شده است که در راستای تبیین ابعاد شخصیتی امام علی(ع) در طول این دهه ارائه می‌شود.
برگزاری نشست کتابخوانو نقد و بررسی کتب موضوع امامت و تبیین حکمت‌های نهج البلاغه در راستای ارتقای ترویج فرهنگ علوی، بیان ابعاد مختلف شخصیت امام علی(ع) همراه با مسابقات فرهنگی وپژوهشی، معرفی کتاب با موضوع امامت و ولایت توسط کتابداران فرهنگسرا    در مساجد شهرستان، برپایی محفل انجمن ادبی شعر علوی سروده‌هایی درمدح و  منقبت امام علی (ع) از جمله برنامه‌های طراحی شده برای اجرا ، در دهه امامت و ولایت است.
برگزاری کارگاه مشاوره با موضوع آیین همسرداری در قالب ویژه برنامه شمیم مهر علوی، قرائت زیارت امیرالمومنین(ع) همراه با درس اخلاق علوی،    دیدار با خانواده معظم شهدای سادات شهرستان، اجرای ویژه برنامه غدیریه در قالب جنگ شادمانه و ایجاد محفل شاد و نشاط ویژه کودکان ونوجوانان و بخش دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این مجموعه فرهنگی است.
همچنین کارگاه ادبیات قصه گویی، نقاشی و آموزش کاردستی ویژه کودکان تحت عنوان حکایت آفتاب، همای رحمت، نسیم مهر علوی، برگزاری مسابقات فرهنگی،    آذین بندی و فضاسازی و تبلیغات محیطی مجموعه و ... نیز  از دیگر برنامه‌های طراحی شده از سوی فرهنگسرای حضرت امام رضا(ع) در سبزوار است که در طول دهه امامت و ولایت اجرا خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی