پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با دهه ولایت و امامت صورت گرفت؛
۱۴۰۳-۰۴-۰۳

تشرف۸۰ نفر از بیماران« سندروم داون» به حرم مطهر رضوی

همزمان با دهه ولایت و امامت 80 نفر  مبتلایان به «سندروم داون» تهران به همراه خانواده هایشان به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند.

عباسی، مسئول کاروان زیارت اولی سندروم داون در گفت‌وگو با آستان نیوز گفت: در ایران حدود ۱۲۰ هزار نفر جامعه خاموش سندروم داون را تشکیل می‌دهند که ۴۰۰۰ نفر از این فرشته ها زیر مجموعه کانون سندروم دان تهران هستند و تعدای از آنها در این کاروان حضور داشتند. 

وی افزود: اعضای کاروان پس از ورود به مشهد در زائر سرای رضوی اسکان داده شده و صبحانه، ناهار و شام میهمان آستان قدس رضوی بودند.

مسئول کاروان زیارت اولی های سندروم داون خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده برای اعضای کاروان در یکی از بازه های تشرف به حرم مطهر رضوی مکان اختصاصی زیارت نیز تدارک دیده شده بود.

عباسی تصریح کرد: به دلیل همزمانی حضور کاروان زیارت اولی سندروم داون با روز عرفه، اعضای کاروان در مراسم پرفیض دعای عرفه حرم مطهر رضوی نیز شرکت کردند.

وی گفت: امیدواریم با همکاری آستان قدس رضوی و دیگر مجموعه ها مانند بنیاد برکت بتوانیم این برنامه را به صورت سالانه تکرار کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی