پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

از سوی مؤسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی اعلام شد
۱۴۰۳-۰۴-۰۳

آغاز نام نویسی دوره های آموزش تابستانه در مکتب هنر رضوان 

به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، نام‌نویسی دوره‌های آموزش هنر ویژه تابستان 1403 در مکتب هنر رضوان مشهد آغاز شد.

به گزارش آستان نیوز، این مؤسسه در ادامه ارائه خدمات آموزشی و هنری به اهل هنر در مکتب هنر رضوان، با دعوت از استادان و هنرمندان برجسته، اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع آموزشی در رشته های گوناگون هنری و ادبی، در تابستان سال جاری کرده است.

این دوره های آموزشی در حوزه های «نقاشی ایرانی»، «خوشنویسی»، «داستان نویسی»، «نقاشی»، «طراحی»، «عکاسی» و... در سطوح مختلف در این مرکز، تدریس می‌شود.

دوره های نقاشی ایرانی در رشته های تذهیب، نگارگری و گل و مرغ و دوره های خوشنویسی در خطوط تحریری، نستعلیق، نسخ، کوفی، شکسته نستعلیق، ثلث، نقاشی‌خط، سیاه مشق و ساختار خطوط، دوره های نقاشی با محوریت آبرنگ، رنگ روغن و نقاشی کودکان و طراحی در سطوح 1، 2، 3 و 4، برپا خواهد شد. 

دوره داستان نویسی، روایت شناسی با رویکرد داستانی و همچنین دوره نویسندگی مقدماتی، از دیگر دوره های مکتب هنر رضوان در تابستان سال جاری به شمار می‌آید. 

همچنین به دوره‌های عکاسی مقدماتی(گروه سنی 16 سال به بالا)، پردازش فایل عکس خام و همچنین فتوشاپ مقدماتی، می‌توان اشاره کرد. 

علاقه مندان برای نام نویسی و کسب اطلاعات در خصوص این دوره های آموزشی ویژه تابستان، می‌توانند به مکتب هنر رضوان واقع در مشهد، خیابان کوهسنگی 17، پلاک 14، مراجعه و یا با شماره تلفن 38423575، تماس بگیرند. 

گفتنی است؛ مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با محوریت مکتب هنر رضوی، برنامه‌های متنوع هنری- ادبی از جمله دوره‌ها و کارگاههای آموزشی در طول سال، در کشور برگزار می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی