پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

سلسله کتاب‌هایی با رویکرد دینی_معرفتی
۱۴۰۳-۰۴-۰۴

تخفیفات عیدانه کتاب های «برترین آرزو» به مخاطبان جوان و نوجوان

همزمان با ایام دهه امامت و ولایت، موسسه جوانان آستان قدس رضوی کتاب های نشر «برترین آرزو» را با تخفیف 20 درصدی و به صورت رایگان برای مخاطبان ارسال می‌کند.

به گزارش آستان‌نیوز، موسسه جوانان آستان قدس رضوی با هدف رشد و اندیشه دل های عاشق و ارادتمند به امیر المومنین(ع)، در آستانه فرارسیدن عید بزرگ غدیر خم، از 2 تا 8 تیر، تخفیفات ویژه‌ای را برای مجموعه کتاب های «برترین آرزو»، در نظر گرفته است.

 

 مجموعه کتب این موسسه در حوزه معرفت‌افزایی برای نوجوانان و جوانان با ویژگی شاخص زبان «روان» و «استحکام محتوایی» طبق مبانی مرحوم علامه طباطبایی که نگاهی نو به عالم هستی را به مخاطب ارائه می‌دهد، با عنوان «برترین آرزو» تولید شده است.

 

همچنین از دیگر دستاوردهای نهضت معرفت‌افزایی موسسه جوانان، کسب حمایت‌های معنوی و تاییدات طیف گسترده‌ای از مراجع، اساتید و علما و همراهی صدها نفر از مربیان تربیتی و استقبال هزاران نفر از نوجوانان و جوانان، در سراسر کشور است.

 

از افتخارات این انتشارات، انتخاب موسسه جوانان به عنوان «مرکز برتر در عرصه پاسخگویی به شبهات نسل نو» به پاس فعالیت‌های ارزشمند، خلاقانه و الهام بخش در عرصه تولید محتوای معارفی و تعامل موثر با نوجوانان و جوانان در سطح کشور و برگزیده نوزدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی، درسال 1402است. 

 

ویژگی‌های کتاب‌های برترین آرزو 

کتب «برترین آرزو» علاوه بر زیبایی‌های بصری، چینش مطالب و قالب ظاهری آن، از محتوایی بسیار غنی برخوردار است که در دیدار رهبر معظم انقلاب نیز، مورد تمجید معظم له قرار گرفت. از مزیت‌های این کتاب‌ها می‌توان به،نگارش خاص برای مخاطب جوانان خوش‌ذهن امروزی، بهره‌گیری از قالبی جذاب، ظاهری به روز در طراحی گرافیکی، استفاده چند رسانه‌ای از کتاب (بخوانید، بشنوید، ببینید، بپرسید) در هنگام مطالعه با اسکن qr، مزیت «خودخوان بودن» کتاب‌ها، و دارای محتوای چکیده و قابل فهم واستدلال قدرتمند برای اقناع مخاطب که انسان را در وادی عمل می‌کند، اشاره کرد .

  

مجموعه «برترین آرزو» سلسله کتاب‌هایی با رویکرد دینی_معرفتی است که با هدف تامین نیازهای فکری نسل جوان و پاسخگویی به آنها تالیف شده است و مهم‌ترین بخش این مجموعه، دوره 7 جلدیِ «معارف کاربردی» است که اصول مسائل اعتقادی را در برگرفته است، در کنار آن کتاب‌های مکملی در موضوعات گوناگون، در نظر گرفته شده که به پرسش‌های نسل جوان پاسخ می‌دهد و برخی از گره‌های ذهنی نوجوانان و جوانان را می‌گشایند و به تبیین بیشتر معارف الهی می‌پردازد.

 

 

نظر مقام معظم رهبری در مورد کتب «برترین آرزو» 

رهبر معظم انقلاب در خصوص این مجموعه آثار فرمودند: «مباحث صحیح و درست در متون عمیق دینی را برای جوانان بیان کردید. بنده این کتاب‌ها را همان دو سال پیش که به دستم رسید، خواندم. خیلی خوب بود؛ نکته‌ عمده این بود که همان مباحثِ درست و صحیح و طرح شده در متون عمیق دینی را با زبان قابل فهم برای جوان و اثرگذار بر روی جوانان، بیان کردید و طراحی کتاب‌ها هم دارای خلاقیت و ابتکار است؛ هم تغییر رنگ در برخی متن‌ها که متمایز می‌شود و هم حاشیه‌های به‌کار رفته و... » 

 

در ادامه نظر رهبر انقلاب آمده است: «قدر این ها را باید دانست»، بعد از تورّق کتاب‌های مکمل (توحید داروی درد‌ها، معمای خیر و شر، بر سفره‌ی توحید، به سوی جانان و ...) و استماع موضوع کتاب «عیار تجربه» و بررسی فهرست آن با ابتهاج، ایشان خطاب به تولیت آستان‌قدس‌رضوی، فرمودند: «آقا قدر اینها را باید دانست؛ این کارها خیلی ارزشمند است.»

 

گفتنی است، علاقه مندان به منظور بهره‌مندی از تخفیفات این آثار می‌توانند به آدرس https://shop.javanan.org/ مراجعه نمایند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی