پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۰۴

برپایی محافل نورانی ضیافت غدیر ویژه کودکان و بانوان

همزمان با فرارسیدن ایام دهه ولایت و امامت، بانوان و کودکان زائر و مجاور بار دیگر میهمان محفل‌های نورانی قرآن، در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی می‌شوند.

سرپرست اداره دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی در گفت وگو با آستان نیوز، به تشریح برنامه‌های این مرکز ویژه دهه ولایت پرداخت و گفت: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت، پایگاه قرآنی "امیرالمومنین" در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، در حال برگزاری برنامه‌های متنوعی است.

محمد مقومی، مخاطبان این ویژه برنامه قرآنی را کودکان زائر ۵ تا ۸ سال عنوان کرد و افزود: این برنامه در دو نوبت صبح و عصر در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی و از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در رواق حضرت زهرا (س)، میزبان حضور کودکان زائر و مجاور است.

وی با اشاره به محتوای این برنامه‌ها، گفت: کودکان در این برنامه‌ها با اجرای پرده‌خوانی واقعه غدیر، قصه‌گویی، نمایش و رنگ‌آمیزی، با سیره قرآنی حضرت علی (ع) و عید غدیر آشنا می‌شوند.

مقومی ادامه داد: در ایام دهه ولایت، ویژه برنامه‌های قرآنی متعددی برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده که یکی از این برنامه‌ها، محفل قرآنی "دختران رضوی" ویژه دختران نوجوان حرم مطهر رضوی است.

وی تصریح کرد: در این محفل قرآنی که روزهای پنج‌شنبه در رواق مبارکه حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، دختران قاری و حافظ نوجوان حرم مطهر رضوی به تلاوت آیات قرآن و تواشیح، می‌پردازند.

سرپرست اداره دارالقرآن الکریم حرم مطهر درپایان، به برگزاری محفل قرآنی "اَمینَ الرَّسول" اشاره کرد و یادآور شد: تلاوت ترتیل و تلاوت تحقیق قرآن کریم توسط بانوان قاری حرم مطهر رضوی، اجرای برنامه حسن حفظ، اجرای برنامه‌های همخوانی، سرود و مولودی‌خوانی از جمله برنامه‌های محفل قرآنی "اَمینَ الرَّسول" در ایام دهه ولایت و امامت در حرم مطهر رضوی است که همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر در رواق مبارکه حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی، برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی