پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مسئول طرح مادران ارزش آفرین عنوان کرد:
۱۴۰۳-۰۴-۰۴

حمایت از زنان سرپرست خانوار با برگزاری نمایشگاههای مناسبتی

مسئول طرح مادران ارزش آفرین ویژه بانوان سرپرست خانوار گفت: نمایشگاه مادران ارزش آفرین، نمایشگاهی مناسبتی است که در دهه ولایت با محوریت حمایت از زنان سرپرست خانوار، برگزار می‌شود.

زینب هاشمی در گفت وگو با خبرنگار آستان نیوز در خصوص نمایشگاه مادران ارزش آفرین اظهار کرد: این طرح شامل کارآفرینی و ايجاد کسب و کار برای بانوان سرپرست خانوار می‌شود. 

وی ادامه داد:این نمایشگاه امسال به صورت مناسبتی در دهه کرامت و نمایشگاه این دوره به مناسبت دهه ولایت از تاریخ ۲۹ خرداد تا تاریخ ۲ تیرماه برگزار شد.

مسئول طرح مادران ارزش آفرین ویژه بانوان سرپرست خانوار، تصریح کرد: ۵۵ بانوی کار آفرین در این نمایشگاه شرکت کردند و محصولات متفاوتی در حوزه  پوشاک، خوراک، صنایع دستی، گل و گیاه و مواد شوینده را، به بازدیدکنندگان ارائه دادند.

هاشمی در خصوص هدف از برپایی نمایشگاه مادران ارزش آفرین، افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه،  ایجاد محیطی امن برای بانوان سرپرست خانوار، برای عرضه محصولات‌شان به مردم است.

وی با اشاره به این که مخاطب نمایشگاه مادران ارزش آفرین عموم مردم هستند، ادامه داد: مردم به صورت خانوادگی در نمایشگاه حضوریافته و از فضای اردوگاهی نمایشگاه نیز، بهره‌مند شدند .

مسئول طرح مادران ارزش آفرین ویژه بانوان سرپرست خانوار، تصریح کرد: در طرح مادران ارزش آفرین، با استفاده از رابطین،  برنامه‌های توانمندسازی و مهارت‌آموزی را برای بانوان سرپرست خانوار، برگزار می‌کنیم.

هاشمی افزود: در این دوره روزانه حدود 500 نفر از نمایشگاه بازدید داشتند و بازخورد نمایشگاه به نسبت دوره قبلی به مراتب بهتر بوده است. از نظر فروش محصولات نیز، بانوان سرپرست خانوار عملکرد خوبی داشته‌اند زیرا اقلام عرضه شده در نمایشگاه مورد نیاز و استفاده جامعه بود.

 وی با اشاره به قرعه‌کشی روزانه در دوره برگزاری نمایشگاه گفت: افرادی که از ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان بیشتر خرید داشتند در قرعه کشی همان شب شرکت کرده و در صورت برنده شدن هدایایی به آنها اهدا می شد.

مسئول طرح مادران ارزش آفرین ویژه بانوان سرپرست خانوار گفت: پوشاک و محصولاتی که در نمایشگاه عرضه می‌شود از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و خرید از نمایشگاه برای مردم به صرفه‌تر است زیرا قیمت محصولات از بازار پایین‌تر است.

هاشمی در پایان  اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، انیمیشن مسافری از گانارا به صورت رایگان اکران و به مناسبت عید غدیر نیز، جنگ «جناب جان» هم برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی