پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۰۴

برگزیدگان طرح "من قرآن را دوست دارم" معرفی شدند 

همزمان با ایام دهه ولایت، دهمین قرعه‌کشی طرح ملی "من قرآن را دوست دارم" در جوار حرم مطهر رضوی و در قالب ویژه برنامه تلویزیونی "راه روشن" برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان، مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی در حاشیه این برنامه درباره طرح ملی "من قرآن را دوست دارم" گفت: این طرح با مشارکت مجموعه اعتاب مقدسه کشور، حدود سه سال است که در سطح کشور به صورت مجازی و خودآموز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح ملی تاکنون ۸۰ هزار نفر از سراسر کشور را به عنوان شرکت‌کننده جذب کرده و ۱۵ هزار نفر در رشته‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تجوید الصلاة، مفاهیم و حفظ قرآن کریم از یک تا سی جزء، موفق به اخذ گواهینامه شده‌اند.

وی اعطای گواهینامه معتبر و رسمی، پشتیبانی آموزشی توسط استادان مجرب، برگزاری قرعه‌کشی در بین شرکت‌کنندگان طرح و بهره‌مندی عموم مخاطبان بالای ۸ سال را از جمله مزایای شرکت در این طرح عنوان کرد.

میریان اظهار کرد: به جرات می‌توان گفت طرح "من قرآن را دوست دارم" بزرگترین شبکه آموزش قرآن به صورت مجازی در کشور است که در مناسبت‌های ملی و مذهبی، مراحل مختلف قرعه‌کشی ویژه شرکت‌کنندگان طرح که موفق به اخذ گواهینامه شده‌اند، برگزار می‌شود و در دهمین مرحله قرعه‌کشی طرح "من قرآن را دوست دارم" به نفر اول ۱۴ میلیون تومان و به ۱۴ نفر دیگر، یک میلیون تومان از متبرکات حرم مطهر رضوی، اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: اسامی افراد برگزیده در این مرحله در مراحل قرعه‌کشی‌های دیگر طرح "من قرآن را دوست دارم" حذف می‌شوند؛ مگر اینکه در مراحل جدید آموزشی این طرح، شرکت کنند.

گفتنی است، این مراسم به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد و فاطمه ادهم دوست به عنوان برگزیده جایزه ۱۴ میلیون تومان وجه نقد معرفی شد و آقایان محسن شعاعی، رضا کمالی چوکانلو، محمد متین قربانی، خانم‌ها فاطمه محرابی، سیده آمنه سادات رسول، صادق حسن‌نژاد فرد، یاسین داوودی، سیده محدثه حسینی، صدیقه صید محمد خانی، صادق محمدی کوچ، سید مصطفی موسوی و خانم فاطمه نجفی حاجی تقی، از دیگر برگزیدگان جوایز نقدی یک میلیون تومانی بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی