پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۰۴

نغمه‌های آسمانی در کرسی تلاوت رضوی در ارومیه و اسفراین

همزمان با ایام ولادت باسعادت امام رضا(ع) و در فضایی آکنده از عطر معنویت و نورانیت، کرسی تلاوت رضوی با حضور خادمان حرم مطهر، حاملان پرچم متبرک رضوی و قاریان برجسته در حسینیه اعظم علی ابن موسی الرضا (ع) شهرستان اسفراین، برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، همچنین با همکاری کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان غربی، مراسم کرسی تلاوت رضوی با حضور خادمین و حاملین پرچم متبرک حرم مطهر رضوی و قرائت قاریان بین‌المللی استان آذربایجان غربی در حسینیه اعظم علی ابن موسی الرضا (ع) ارومیه نیز برگزار شد.

در همین راستا، در محفل نورانی شهرستان اسفراین نیز نغمات روح‌بخش و دلنشین قرآن کریم توسط مصطفی امانی؛ قاری برجسته استان خراسان شمالی، طنین انداز شد و حاضرین را به ضیافت قرآنی باشکوهی میهمان کرد.

شور و اشتیاق نونهالان و شکوفه‌های قرآنی مهد الرضا (ع) که با حضور پرشور خود در این محفل معنوی حاضر شده بودند، جلوه‌ای خاص به این مراسم بخشید و نوای دلنشین تلاوت قرآن توسط این آینده‌سازان ایران اسلامی، حلاوت و شیرینی مضاعفی به این محفل قرآنی بخشید.

در ادامه این برنامه معنوی، حجت‌الاسلام والمسلمین پیروی، مفاهیم آیات تلاوت شده را تفسیر و بیان و به تبیین معارف نورانی قرآن کریم، پرداخت.

حضور خادمان و حاملان پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در این مراسم، عطر و بوی دل‌انگیز حرم ثامن الحجج (ع) را به فضای حسینیه اعظم اسفراین آورده بود و حال و هوای معنوی خاصی به این محفل قرآنی، بخشیده بود.

این برنامه معنوی به همت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و کانون خادمیاری رضوی در شهرستان اسفراین برگزار و مورد استقبال گرم مردم ولایتمدار این شهرستان ، قرار گرفت.

این برنامه‌های قرآنی در راستای ترویج فرهنگ نورانی قرآن کریم و انس با این کتاب آسمانی و همچنین تعظیم و تکریم  ساحت مقدس امام رضا(ع) برگزار شد و مورد استقبال اقشار مختلف مردم در این دو استان قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی