پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل شرکت مسکن و قدس رضوی خبر داد:
۱۴۰۳-۰۴-۰۴

پیشرفت ۵۲ درصدی عملیات خاکی و ابنیه فنی قطار شهری مشهد-گلبهار

مدیرعامل شرکت مسکن و عمران قدس رضوی از پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه تکمیل عملیات خاکی و ابنیه فنی مترو گلبهار - مشهد خبر داد و گفت: محدوده عملیات شرکت حدفاصل کیلومتر 000+0 تا 000+40 است.

سعید عبدی در گفت‌وگو با آستان نیوز ، اظهار کرد: شرکت مسکن و عنوان قدس رضوی در این پروژه، احداث عملیات مرتبط با زیرسازی مسیر، احداث ایستگاه مترو گلبهار، تکمیل تقاطع‌ها و پل‌های واقع در مسیر و همچنین احداث بخشی از تونل ابتدایی مسیر به طول 700 متر(رمپ ورودی به تونل) را در دست اقدام دارد.
او با اشاره به اقدامات صورت گرفته خاطرنشان کرد: در حال حاضر حفاری 260 متر تونل، اجرای فونداسیون ایستگاه گلبهار و تکمیل بخشی از روسازی و تقاطع‌های مسیر، انجام شده است.
مدیرعامل شرکت مسکن و عمران قدس رضوی ، ادامه داد: در صورت تامین مالی توسط کارفرما، این پروژه تا ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
او درباره اهمیت اجرای پروژه احداث ابنیه فنی مترو گلبهار - مشهد تصریح کرد: یکی از موارد و الزامات پدافند غیرعامل، ایجاد بیش از یک معبر خروجی و ورودی در شهرها ست که در حال حاضر در شهر جدید گلبهار ، تنها،  پل استقلال ، ساخته شده است.
عبدی ادامه داد: با اضافه شدن پل امام رضا (ع)و با توجه به مهندسی و طراحی آن، بخش قابل توجهی از ترافیک منتهی به گلبهار ، کاهش خواهد یافت.
او تملک و آزادسازی مسیر و هدایت ترافیک محور پرتردد جاده سنتو را یکی از دشواری‌های اجرای این پروژه عنوان و افزود: علاوه‌براین، می‌توان مواردی همچون صعوبت اجرای تونل از زیر باغ‌ها و ساختمان‌های شخصی، انحراف مسیر و نیز تاخیر در تامین مالی توسط کارفرما را ، نام برد.
عبدی همچنین از اشتغال حدود ۲۴۰۰ نفر در پروژه تکمیل عملیات خاکی و ابنیه فنی مترو گلبهار - مشهد خبر داد و  در پایان گفت: در حال حاضر حدود 400 نفر به طور مستقیم مشغول به کار شده‌اند و زمینه اشتغال غیر مستقیم برای 2000 نفر نیز ، فراهم شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی