پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۰۵

برپایی جشن‌های کودکانه علوی در خراسان رضوی و جنوبی  

در سالروز عید خجسته غدیر خم، جشن‌های شاد متنوع در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، میزبان فراگیران قرآنی بودند.

به گزارش آستان‌نیوز، از چند روز گذشته سراسر کشور در تب و تاب شادی عید سعید غدیر است و رویدادهای متنوعی به مناسبت این عید بزرگ در کوچه و خیابان ها توسط گروه های مردمی و نهادهای مختلف در حال برگزاری است.

به همت آستان قدس رضوی نیز در فضایی آکنده از معنویت جشن‌ها شادی و سرور عید عید غدیر در حرم مطهر رضوی و سایر مراکز این مجموعه عظیم برپا و طنین ندای لبیک یا علی(ع)، درآن طنین انداز شد
نه تنها حرم مطهر، بلکه در مراکز قرآنی آستان قدس رضوی نیز جشن‌هایی برپا شد که حضور پر شور شکوفه‌های قرآنی مهد الرضا (ع)، شادی بخش ابن مجالس بود و تلاوت نوای دلنشین قرآن، حلاوت و شیرینی مضاعفی به این محفل قرآنی بخشید.

دراین جشن‌ها، کودکان شعر و سرودهای دسته جمعی خواندند و مربیان قرآنی، داستان عید غدیر را با تصاویر مرتبط با غدیرخم برای کودکان توضیح داده و برای تثبیت و تفهیم واقعه آن روز عزیز، با کمک کودکان نمایش غدیر را اجرا کردند.

این برنامه معنوی به همت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی برگزار و مورد استقبال پر شور ۲ هزار و۶۰۰ قرآن‌آموز طرح پیشگامان قرآنی یک در شهر و روستاهای استان‌های خراسان رضوی و جنوبی و ۱۵۰ قرآن آموز  مشهدی در طرح" نود روز نورانی" قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی