پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

یک کارشناس مسائل سیاسی:
۱۴۰۳-۰۴-۰۷

حضور مردم در انتخابات، اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشد 

یک کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اهمیت انتخابات، گفت: حضور حداکثری مردم، اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشد و نشان می‌دهد که مردم پشتیبان نظام و کشور خود هستند.

به گزارش آستان‌نیوز، دکتر علی بیگدلی، در نشست تخصصی ضرورت حضور در انتخابات، با تسلیت شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد گفت: پس از این حادثه تلخ، دشمنان داخلی و خارجی تصور می‌کردند که در فقدان رئیس‌جمهور مدیریت کشور دچار فروپاشی شده و ارتش ایران با استقرار در خیابان‌های کشور، مدیریت امور را بر عهده گرفته و به مقابله با هرج‌ومرج داخلی و تهدیدهای خارجی خواهد پرداخت درحالی‌که با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و اعلام ایشان مبنی بر ادامه‌دار بودن فعالیت دستگاه‌های کشور بر اساس قانون، یأس و ناامیدی در دل دشمنان افتاد و نقشه‌های شومشان نقش‌برآب شد.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود، موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: بنا بر تأکید مقام معظم رهبری، مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات از انتخاب اصلح نیز ، مهم‌تر است.
 کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی تأکید کرد: استکبار جهانی آمریکا، با نقشه‌های شوم خود موفق شده است در جریان انتخابات برخی از کشورهای جهان، نظام حاکمیتی آن کشور را تغییر داده و بانفوذ در آن، حاکمیت غربی موردنظر خود را حکمفرما کند، بنابراین انتخابات فرصتی دوسویه برای ملت و همچنین برای دشمنان ملت است. وی ادامه داد: فرصت انتخابات برای مردم کشورمان این است که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیده و این مفهوم را می‌رساند که مردم نسبت به‌نظام و کشور خود عشق ورزیده و همواره مدافع و حامی آن ، هستند.
 دکتر علی بیگدلی گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات، کشور را بیمه کرده و تکلیف تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بیگانگان نسبت به کشور را روشن می‌کند.
 وی  در پایان با اشاره به اغتشاشات سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: در جریان اغتشاشات دو سال قبل، کشورهای اروپایی میز مذاکره را ترک کرده و با این نگاه که کشور در حال فروپاشی است اعلام کردند، کشور در حال فروپاشی صلاحیت مذاکره را ندارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی