پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۰۹

برپایی موکب آستان قدس رضوی در میهمانی بزرگ عید غدیر شهرکرد

همزمان با دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، بزرگترین جشن ملی مذهبی با عنوان «مهمونی خانوادگی غدیر» در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از چهارمحال و بختیاری، فرزانه گنجی دبیر کانون بانوان و خانواده استان از برپایی موکب آستان قدس رضوی در جشن بزرگ عید غدیر شهرکرد خبر داد و گفت: تعداد ۶۰ نفر خادمیار و یاور رضوی خانم از سطح استان و همچنین ۳۰ دختر رضوی و یاور مهدی در این موکب به مردم خدمت‌رسانی کردند.
وی افزود: فعالیت این موکب در سه بخش فرهنگی پذیرایی و رسانه‌ای بود که در بخش فرهنگی برنامه‌هایی از جمله قرائت قرآن، بازگویی قصه غدیر، معرفت امام برای کودکان و اهدای جوائز به نیابت از امیرالمومنین حضرت علی (ع) مانند گل سر و بادکنک برگزار شد.
گنجی در ادامه از استقبال بی‌نظیر مردم از این موکب خبر داد و افزود: در بخش پذیرایی چایخانه امام رضا (ع) در این موکب با توزیع نبات و نمک متبرک و نذر شربت، ساندویچ الویه، چایی، شکلات و آب به شرکت‌کنندگان در این مهمانی بزرگ خدمت‌رسانی کرد. 
وی ادامه داد: در بخش رسانه‌ این موکب پخش مستقیم حرم مطهر رضوی و زیارت نیابتی آستان قدس رضوی را داشت و از برنامه‌های اجرا شده نیز گزارشات و مستندات تهیه شد. 
گنجی گفت: همچنین در بازدید شهردار شهرکرد، استاندار استان و شورای شهر شهرکرد از زحمات خادم یاران تقدیر به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی