پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون‌های خدمت رضوی انجام شد؛
۱۴۰۳-۰۴-۰۶

اطعام علوی با توزیع ۱۰۰هزار پرس غذای گرم در استان مرکزی

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی از تهیه و توزیع ۱۰۰هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام علوی همزمان با عید بزرگ غدیر خم در تمامی شهرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی؛ محمد بخشی با تبریک دهه ولایت و امامت و عید الله اکبر اظهار کرد: همزمان با شب و روز عید سعید غدیرخم خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی تعداد ۱۰۰ هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام غدیر طبخ و بین جامعه هدف کانون‌ها و برخی جشن‌های مناطق حاشیه شهرها در استان و به نیابت از شهدای خدمت در پویش چله خدمت توزیع کردند.
وی با قدردانی از تلاش‌ها و مشارکت کانون‌ها به افزایش قابل توجه میزان مشارکت کانون‌ها در اجرای طرح اطعام علوی در سال‌جاری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: مشارکت خادمیاران در تهیه و توزیع اطعام علوی با نام حضرت رضا (ع) در جشن‌های مردمی غدیر حال و هوای امام رضایی خاصی را بین مردم ایجاد کرد و هر سال بر شور و عظمت این طرح افزوده می‌شود.
بخشی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان از مهمترین اهداف اجرای طرح اطعام علوی است و اجرای آن توسط کانون‌های خدمت رضوی موجب تقویت حال و هوای امام رضایی و ترویج فرهنگ رضوی می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی