پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون خدمت رضوی؛
۱۴۰۳-۰۴-۰۵

۵۷ هزار پرس غذا در عید امامت و ولایت در بوشهر توزیع شد

در قالب پویش «سفره علوی» و «جشن باباعلی جان» به همت کانون خدمت رضوی ۵۷ هزار پرس غذای گرم در روز عید سعید غدیر در سراسر استان بوشهر پخت و توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر؛ مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر و در قالب جشن «بابا علی جان» تعداد ۵۷ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در سراسر استان توسط کانون‌های خدمت رضوی و خادم یاران طبخ و بین نیازمندان، سادات و ایتام توزیع شد.
وی افزود: هزینه ریالی انجام شده برای اجرای پویش سفره علوی در استان بوشهر مبلغ ۴۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بود که توسط نیکوکاران، خادم یاران و یاوران رضوی تهیه شد.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر افزود: معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی نیز در برپایی این پویش در استان بوشهر مشارکت داشت و تعداد ۲۰ رأس گوسفند عقیقه برای این جشن اختصاص داد. 
وی گفت: کانون‌های خدمت رضوی تعداد ۳۶ هزار پرس غذا پیش بینی کرده بود که با حضور و همکاری نیکوکاران و خادمیاران رضوی و افزایش سهم مشارکتی، این تعداد به ۵۷ هزار و ۵۰۰ پرس افزایش یافت.
خورده بین مقدم اضافه کرد: کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر و زیر مجموعه فعال و کوشای آن در استان  همه مناسبت‌ها و مراسم‌های مذهبی در تعداد و حجم بسیار بالا غذای گرم طبخ کرده و بین آحاد مردم به ویژه نیازمندان توزیع می‌کند.
وی افزود: شهر چغادک ۱۱۰ دیگ و شهرستان‌های گناوه، دیر، جم، عسلویه، دشتی، دشتستان، تنگستان، دیلم و کنگان بین ۸۰ تا ۱۱۰ دیگ طبخ داشته‌اند.
خورده بین مقدم با اشاره به پیشینه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در پخت و توزیع غذای نذری گفت: تاکنون این دفتر توانسته است در تعداد بسیار بالا و امکانات بسیار خوب غذا تهیه و توزیع کند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان گفت: ما به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی در امور مذهبی و فرهنگی وظیفه خود می‌دانیم سنت دیرینه پخت و توزیع غذای نذری به مناسبت‌های مذهبی را حفظ و توسعه دهیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی