پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با عید ولایت؛
۱۴۰۳-۰۴-۰۶

پخت و توزیع ۳۵۰۰ پرس غذای گرم در بروجرد/ نیازمندان مهمان سفره امامت شدند

مسئول کانون جهادی خدمت رضوی بروجرد از توزیع ۳۵۰۰ پرس غذای گرم در جشن بزرگ غدیر به همت سفیران امام مهربانی کانون‌های جهادی خبر داد.

مرتضی زهره‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز از لرستان ضمن تبریک ایام دهه ولایت و امامت اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیرخم، شهرستان بروجرد غرق در شادی و جشن‌ است و در همین راستا به همت سفیران امام مهربانی حضرت ثامن الحجج (ع)، سفره اطعام و اکرام نیازمندان در بروجرد برپا شد. 
وی ادامه داد: طبخ و توزیع غذای گرم برای اطعام نیازمندان، برپایی موکب، آذین بندی شهر و برگزاری مراسم‌های فرهنگی تنها بخشی از برنامه‌های این ایام بود که به همت خادمیاران و یاوران رضوی بروجرد انجام شده است. 
مسئول کانون جهادی خدمت رضوی بروجرد بیان کرد: به همت کانون‌‌های جهادی، خبر و فضای مجازی کانون‌های خدمت رضوی بروجرد و با مشارکت موکب نورالائمه، ۳۵۰۰ پرس غذای گرم با هزینه ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در روز عید غدیر طبخ و میان نیازمندان در مناطق محروم و همچنین در حاشیه جشن بزرگ مردمی غدیر میان محبان ثامن‌الحجج (ع) در این شهرستان توزیع شد و شهروندان بروجردی‌ در این روز، مهمان سفره امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) شدند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی