پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۱۲

اجرای ویژه‌ برنامه سالروز مباهله در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)

به مناسبت بیست و چهارم ماه ذی‌الحجه، ویژه‌برنامه سالروز مباهله در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) برادر گرامی امام رضا (ع) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، برگزار شد. 

به گزارش آستان نیوز، در این مراسم که با سخنرانی و مداحی ذاکرین اهل‌بیت (ع) برگزار شد، رئیس اداره تبلیغات شهرستان طبس در این مراسم اظهار کرد: اتکا به قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) تنها راهکار نجات بشریت از انحرافات است. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهشتی فر افزود: شیاطین از راه‌های متعددی وارد می‌شوند تا انسان‌ها را از سیره و سبک زندگی ائمه معصومین (ع)، دور کنند.
رئیس اداره تبلیغات شهرستان طبس با بیان این که باید تشنگی دنیا را با معارف اهل‌بیت (ع) و قرآن حل کنیم، تصریح کرد: صداقت، نیت زیبا و نیکی انسان به اهل‌بیت (ع) آثار زیادی داشته و باعث پاکی عمل می‌شود. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهشتی فر خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم زندگی سالم و آرام داشته باشیم باید دین‌دار بوده و با توسل به اهل‌بیت (ع) و ایمان به خدا در مسیر درست زندگی حرکت کنیم‌.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی