پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در بازدید کارکنان آستان قدس رضوی از شرکت صنایع غذایی رضوی اعلام شد؛
۱۴۰۳-۰۴-۱۲

توسعه شبکه فروش محصولات صنایع غذایی رضوی 

جمعی از کارکنان آستان قدس رضوی، روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در شرکت صنایع غذایی رضوی، از فرایند و خط تولید محصولاتی همچون کیک و کلوچه رضوی بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این بازدید در راستای موضوع جهاد تبیین و به‌منظور آشنایی کارکنان حرم مطهر رضوی با دستاوردها و فعالیت‌های واحدهای تولیدی زیرمجموعه آستان قدس رضوی صورت گرفت.
مجتبی هادیان گفت: شرکت صنایع غذایی رضوی 8 سالن تولید دارد و در مجموع حدود ۱۸۰ نوع محصول از این شرکت با برند رضوی وارد بازار می‌شود.
وی ادامه داد: این محصولات در گروه‌های مختلفی تولید می‌شود که می‌توان به نان، کیک‌های روغنی، کیک‌های اسفنجی، کلوچه، شیرینی آردی و قنادی، بیسکویت، دونات، ویفر، اشتر و دل شیرین، اشترودل غذایی، رب گوجه‌فرنگی، انواع کنسرو و کنسانتره میوه، آبمیوه و انواع کمپوت اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی افزود: این مجموعه با ظرفيت اسمي ساليانه بيش از  ۸۰ هزار تن، يكي از بزرگ‌ترين کارخانه‌های صنايع غذایی در حوزه صنعت كيك، كلوچه، نان، کنسانتره، رب گوجه‌فرنگی و... در كشور محسوب می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت توسعه شبکه‌های فروش به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال جاری خاطرنشان کرد: قرار است شبکه فروش محصولات رضوی به‌ویژه اشترودل و دونات اصلاح شود.
هادیان ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است علاوه بر توسعه فروش محصولات در کانال‌های جدیدی همچون قطارهای مسافری و پروازهای هواپیمایی، محصولاتی نظیر اشترودل و دونات نیز ویژه مدارس تولید و عرضه شود.
گفتنی است، تورهای بازدیدی کارکنان و خدام حرم مطهررضوی از شرکت‌ها و مؤسسات زیرمجموعه آستان قدس رضوی به‌صورت مستمر در حال انجام است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی