پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۱۳

ذبح ۳۴۰ راس دام در دهه ولایت از سوی خادمیاران مازندران

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران با ذبح بیش از 340 راس دام در اطعام علوی دهه ولایت مشارکت کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، محمد اسماعیل امام‌زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران با اشاره به مشارکت خادمیاران رضوی استان در ذبح 340 راس دام در دهه ولایت گفت: بخشی از گوشت‌های قربانی میان خانواده‌های نیازمند توزیع و بخشی دیگر برای اطعام علوی در جشن عید سعید غدیرخم استفاده شد.

وی به کمک خالصانه خیران مازندران و خادمیاران در خدمت‌رسانی به نیازمندان و بهره‌مندی از کرامات رضوی اشاره و ارزش قربانی انجام گرفته در استان را بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.

امام‌زاده همچنین از ذبح 15 راس گوسفند با هدف عمل به نیت واقفان در موضوع اهدایی عقیقه از سوی آستان قدس رضوی و توزیع در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: بخشی از گوشت‌های قربانی شده به منظور اطعام علوی و توزیع غذای گرم میان مخدومان و خانواده‌های از قبل شناسایی شده تحت پوشش، در روز جشن‌های غدیرخم استفاده شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران با اشاره به این که این اقدام به پیروی از دستورات اسلام فریضه‌ای مقدس بین مردم دیار علویان شمرده می‌شود اظهار کرد: امسال خادمیاران این دیار ۳۳۴ راس گوسفند و ۶راس گاو را قربانی و گوشت قربانی پس از بسته‌بندی به عنوان هدیه ویژه از سوی خادمیاران امام رئوف بین بیش از ۷۵۰۰ خانواده نیازمند جامعه هدف توزیع کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی