پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۰۶

میزبانی رضوی از ۵۵۰۰ میهمان غدیری در لرستان

به همت کانون‌های خدمت رضوی و حضور گسترده خادمیاران با برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در استان لرستان، بیش از ۵۵۰۰ نفر از محبان ولایت میهمان رضوی شدند.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، امسال به همت کانون‌های خدمت رضوی با برگزاری جشن پرشور غدیر در تمامی شهرستان‌های استان لرستان و توزیع میان وعده، نوشیدنی و غذای گرم میان محبین امیرالمومنین علی (ع) میزبانی رضوی پرشکوه‌تر شد.

حجت الاسلام متقی‌نیا مدیر کانون‌های خدمت رضوی در این رابطه بیان داشت: هر ساله در امتداد مسیر ولایت و امامت با تدارک ملزومات پذیرایی از محبین اهل بیت (ع)، میزبانی رضوی با شکوهی برگزار می‌شود و امسال نیز با توزیع بیش از ۱۰ هزار نوشیدنی، ۷ هزار میان وعده آش و ۵۵۰۰ پرس غذای گرم در میان مناطق کم برخوردار حاشیه شهر و همچنین شرکت کنندگان در جشن غدیر، میزبانی غدیری برگزار شد.

وی ادامه داد: میزبانان رضوی ضمن اهدای بسته‌های متبرک رضوی، با برگزاری جشن‌های فرهنگی و اهدا جوایز سهم بسزایی در شادی آفرینی هم‌استانیان و محبین اهل‌بیت (ع) داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی