پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۰۷

اعزام خانواده‌های سادات از لرستان به حرم حضرت ثامن‌الحجج (ع)

با همت کانون زیارت خدمت رضوی استان لرستان، خانواده‌های سادات با بدرقه‌ خادمیاران و یاوران رضوی به حریم ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) رهسپار شدند.

حجت‌الاسلام متقی‌نیا، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان لرستان در گفتگو با آستان نیوز بیان داشت: کانون زیارت با همت خادمیاران و یاوران رضوی به منظور تکریم سادات مکرم استان و همچنین گرامیداشت سالروز عید ولایت، اعزام محبین ثامن الحجج (ع) را در قالب چندین کاروان زیارتی فراهم کرده است که این کاروان‌ها از سراسر استان به شهرستان ازنا اعزام شده و با اتوبوس به حریم رضوی رهسپار شدند.

وی ضمن اشاره به نحوه اعزام زائرین امام رئوف گفت: به منظور تکریم خانواده‌های گرانقدر سادات، اولویت اعزام با ساداتی بوده است که برای نخستین مرتبه عازم بارگاه حضرت امام رضا(ع) می‌شوند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در ادامه یادآوری کرد که در سال گذشته نیز با اعزام توان‌یابان استان در سالروز جهانی معلولین، تکریم تمامی اقشار محبین امام رضا (ع) را مد نظر داریم و امید است با همت خادمیاران و یاوران رضوی، رهسپاری تمامی دوستداران امام مهربانی فراهم شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی