پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:
۱۴۰۳-۰۴-۱۴

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی در حرم مطهر رضوی، جزو ابتکارات ماندگار است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان در محضر امام رضا (ع) جزو ابتکارات خوب و ماندگار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی رستمی در حاشیه برگزاری سومین مراسم جشن نمادین دانش‌آموختگی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: یکی از کارهای خوبی که با همکاری آستان قدس رضوی و وزارت بهداشت صورت‌گرفته است، برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان در محضر امام رضا (ع) است که اتفاقی مبارک و به‌یادماندنی برای دانشجویان است.

وی اظهار کرد: گاهی افراد و دانشجویان جشن‌های فارغ‌التحصیلی را در فضاهای دیگری می‌گیرند که دچار حاشیه می‌شود؛ اما اینکه دانشجویان در پایان دوره تحصیلی خود، به محضر امام رئوف بیایند، حس خوبی برای شرکت‌کنندگان به دنبال دارد.

وی در پایان بیان کرد: یکی از کارهای خوبی که دانشجویان می‌توانند برای خود انجام دهند این است که عهدشان با امام رضا (ع) را هرچند وقت یکبار به خود یادآوری کنند و سال‌های بعد هم که به حرم مطهر مشرف شدند آن را ببینند و بخوانند و از امام (ع) که همچون پدر و بزرگ‌تر ماست برای رسیدن به خواسته‌های خود مدد بخواهند و این ارتباط معنوی را حفظ کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی