پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

برگزیدگان ایرانی در کربلا خوش درخشیدند 
۱۴۰۳-۰۴-۱۶

استقبال از قاریان و حافظان حرم مطهر رضوی در فرودگاه مشهد

در مراسمی که در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد، از قاریان و حافظان حرم مطهر رضوی که در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جایزه کربلا خوش درخشیده بودند، استقبال به عمل آمد.

به گزارش آستان نیوز، این مسابقات که با حضور قاریان و حافظانی از  23 کشور جهان و در جوار بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) برگزار شد، شاهد هنرنمایی قاریان و حافظان برجسته‌ای از جهان اسلام بود.
در این رقابت‌ها، آقای حمید حق‌طلب از نمایندگان حرم مطهر رضوی، موفق به کسب رتبه اول رشته قرائت تحقیق و آقای مجتبی فرد فانی نیز رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن را از آن خود کردند.
این موفقیت ارزشمند، بار دیگر بر جایگاه والای جمهوری اسلامی ایران در ترویج و نشر معارف قرآنی مهر تأیید زد و موجی از شور و افتخار را در میان مردم و زائران امام رضا (ع) به وجود آورد.
در این مراسم، محمد مقومی، سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی، ضمن تبریک این موفقیت به قاریان و حافظان حرم رضوی، از تلاش‌ها و زحمات آنان در راستای ترویج فرهنگ قرآن و عترت قدردانی کرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت مسابقات قرآن کریم در گسترش معارف اسلامی، اظهار داشت: این مسابقات فرصتی ارزشمند برای تبادل تجارب و ارتقای سطح قرائت و حفظ قرآن در میان کشورهای اسلامی است.
در ادامه این مراسم، از قاریان و حافظان حرم رضوی با اهدای شاخه گل و هدایایی تجلیل شد.
لازم به ذکر است، این مراسم با حضور سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر، رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی و تعدادی از اساتید و فعالان قرآنی و خانواده‌هایشان، برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی