پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با فرارسیدن ماه محرم؛
۱۴۰۳-۰۴-۱۶

۸ هزار لباس شیرخوارگان حسینی در حرم امام رضا (ع) دوخته می‌شود

در آستانه فرارسیدن ماه محرم، بانوان خادم در خیاط‌خانه حرم مطهر امام رضا (ع) گرد هم آمده‌اند تا با دستان پرمهر خود، لباس برای شیرخوارگان حسینی بدوزند و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) نشان دهند.

 زهرا قاسمی، رئیس اداره رواق‌های خواهران حرم مطهر رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز گفت: به همت بانیان خیراندیش اداره رواق‌های حرم مطهر رضوی، پارچه‌های مرغوب تهیه شده و دستان پرمهر مادران، این پارچه‌ها را به لباس‌هایی زیبا برای شیرخوارگان تبدیل می‌کنند.
وی تصریح کرد: تا ۲۲ تیرماه، این هشت هزار لباس شیرخوارگان آماده و روز ششم محرم‌الحرام در اختیار زائران و مجاورانی که فرزند خردسال دارند و در برنامه «غنچه‌های حسینی» شرکت می‌کنند، اهدا می‌شود.
قاسمی در پایان افزود: دوخت این لباس‌ها در کنار سایر خدمات مثل دوخت چادر و البسه در خیاط‌خانه حرم مطهر رضوی در حال انجام است و خدمه خواهر با عشق و علاقه وافر، سهم خود را در زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا، به‌ویژه حضرت علی‌اصغر (ع) ایفا می‌کنند.
همایش شیرخوارگان حسینی، فرصتی مغتنم برای مادران فراهم می‌کند تا با حضور در کنار فرزندان خردسال خود، یاد و خاطرهٔ حضرت علی‌اصغر (ع)، کوچک‌ترین سرباز کربلا را گرامی دارند و با آرمان‌های والای عاشورا، تجدید میثاق کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی