پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۱۷

اعزام ۳ کاروان زیارتی از استان مرکزی به مشهد الرضا (ع) در دهه ولایت

دبیر کانون زیارت استان مرکزی از اعزام سه کاروان ۱۴۰ نفره زائر اولی استان به مشهد الرضا (ع) در دهه ولایت خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی؛ علی قاسمی اظهار کرد: همزمان با ایام دهه ولایت و همزمان با عید سعید غدیر، یک کاروان متشکل از ۴۴ زائر سادات جلیل القدر استان مرکزی، یک کاروان ۴۴ نفره از کارگران فصلی در قالب طرح «خداقوت کارگر» و یک کاروان ۴۴ نفره زائر اولی با اتوبوس و قطار به همت بانیان خیر در ماه جاری به مشهدمقدس اعزام شدند.

وی افزود: در اولین آیین بدرقه زائران حضرت ثامن الحجج(ع) در حسینیه امام رضا (ع) ابتدا با خیرمقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان و سپس مولودی خوانی در وصف مولا امیرالمومنین و حضرت رضا علیهما السلام همراه بود و زائرین پس از اینکه نهار میهمان سفره کرامت رضوی بودند توسط خادمیاران رضوی بدرقه و راهی مشهد مقدس شدند.

قاسمی اذعان کرد: این کاروان‌ها در این سفر ۵ روزه میهمان حضرت هستند و هزینه‌های اقامت و پذیرایی توسط آستان قدس رضوی و هزینه‌های اعزام این عزیزان از خیرین استان مرکزی تامین و پرداخت شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی