پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۱۷

خادمیاران رضوی استان مرکزی پای کار حضور حداکثری مردم در انتخابات

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی از اجرای موفق طرح پویش حضور حداکثری در انتخابات با مشارکت خادمیاران رضوی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی؛ محمد بخشی با اعلام این خبر اظهار کرد: این پویش که با مشارکت خادمیاران رضوی در سراسر استان مرکزی به اجرا درآمد با هدف تسهیل برای حضور افراد سالمند، افراد کم توان جسمی، بیماران و ... در پای صندوق‌های رأی از ابتدای آغاز اخذ رأی در شعب انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری انجام شد.

وی افزود: در اجرای این طرح خادمیاران رضوی در کلانشهر اراک در روز انتخابات جمعه ۱۵ تیرماه از ساعت ۸صبح تا ۸شب، به منظور بالابردن میزان مشارکت در انتخابات و خدمت به شهروندان گرامی سالمند، افراد کم‌توان جسمی و جانبازان گرانقدر، بدون جانب‌داری از کاندیداهای محترم خدمات نقلیه رایگان انجام دادند.

بخشی توضیح داد: متقاضیان در اجرای این طرح از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن اعلام شده ۴۸ ساعت قبل از اخذ رأی، شماره پیامکی و یا ارسال پیام در پیام رسان ایتا درخواست اعزام وسیله نقلیه رایگان برای اخذ رأی داشتند.

وی افزود: فراخوان داوطلبین خدمت از ۲۴ ساعت قبل از اخذ رای انجام شد و خادمیاران با حضور در دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ پاسخگوی تلفن همراه و پیامک متقاضیان بودند.

بخشی بیان کرد: در اجرای این طرح ۲۰ نفر داوطلب راننده و ویلچر اعلام آمادگی کردند به ۱۰۰ نفر خدمات رایگان حمل و نقل ارائه کردند. وی گفت: اهدای نمک و نبات تبرکی به اغلب رای دهندگان دریافت کننده خدمت از برنامه‌های این پویش بود که حال و هوای امام رضایی ایجاد کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

پیوند مردم را با ائمه اطهار(ع) پس از محرم و صفر حفظ کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(…

تلویزیون اینترنتی