پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۱۷

طرح «رادیو رئوف» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در نجف آباد راه‌اندازی شد

دبیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان نجف آباد از راه‌اندازی و اجرای طرح «رادیو رئوف» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در نجف آباد ایجاد شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان؛ ابراهیم ولایتی دبیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان نجف آباد در مراسم رونمایی از طرح رادیو رئوف که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد گفت: رادیو رئوف کار جدید و زیبایی است که شروع آن در سال گذشته با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با توجه به آمار کم کتابخوانی در شهرستان و کشور ایجاد شد.

وی افزود: کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی شهرستان نجف آباد بر آن شد تا با استفاده از ابزارهای نوین فرهنگ کتابخوانی را رونق دهد.

ولایتی راهبرد افزایش کانون‌های تخصصی در شهرستان را از یک به ۱۸ و کانون‌های محله‌ای از یک به ۹ از سال ۱۴۰۱ را توأم با انجام اقدامات و خدمات اجتماعی به همراه برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: تمام خادمیاران رضوی شهرستان نجف آباد به دنبال رسالت خدمت واقعی به جامعه در راه ائمه اطهار به ویژه امام رضا (ع) هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی