پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۱۷

برپایی مراسم سوگواری حسینی به میزبانی دبیرستان‌های امام رضا (ع)

 هم‌زمان با آغاز ماه سوگواری حسینی، آیین‌های عزاداری دهه اول ماه محرم به همت دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا (ع) واحد ۱۴ مانند هر سال از شب اول ماه محرم با برپایی هیئت عزاداری با خدمت‌رسانی دانش‌آموزان خادم‌یار رضوی و دعوت از اولیای دانش‌آموزان و اهالی منطقه شهید فرامرز عباسی در خدمت سوگواران حسینی است. مراسم سوگواری این واحد به مدت ۱۰ شب از ساعت ۲۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام الهی خراسانی و ذکر مصیبت ذاکر اهل‌بیت (ع) مصطفی ربیعی برگزار می‌شود.
دبیرستان دخترانه امام رضا (ع) نیز از صبح امروز هفدهم تیرماه، به مدت ۱۰ روز مراسم عزاداری و روضه سیدالشهدا (ع) را با سخنوری و مدیحه‌سرایی مداح اهل‌بیت (ع) خانم قادری در نمازخانه مدرسه برگزار می‌کند.
 علاوه بر این، اقامه عزای دهه اول ماه محرم در دبیرستان امام رضا (ع) واحد ۱ نیز با مشارکت «مهدیه منتظران عاشق» در شهرک شهید رجایی با دعوت از حجت‌الاسلام میر عمرانی و مداحان اهل‌بیت (ع) جهت سخنرانی معرفتی در باب قیام عاشورا و ذکر مصائب ائمه معصومین (ع) تدارک‌دیده‌شده است و هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ پذیرای سوگواران و دلدادگان نهضت حسینی در فضای مدرسه هستند.
گفتنی است، به همین مناسبت، هر روز صبح مراسم قرائت زیارت عاشورا همراه با سخنرانی و ذکر مصیبت حجت‌الاسلام رشیدی به میزبانی بنیاد فرهنگی رضوی و حضور کارکنان ستادی در نمازخانه این بنیاد برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی