پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی: 
۱۴۰۳-۰۴-۱۸

بانوان رضوی در ایام ماه محرم میهمان ویژه‌برنامه «صبر جمیل» می‌شوند

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: هم‌زمان با ایام ماه محرم ویژه‌برنامه عزاداری «صبر جمیل» با حضور بانوان زائر و مجاور در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شوند.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شریعتی نژاد با اعلام این خبر بیان کرد: هم‌زمان با ایام ماه محرم، ماه حزن و اندوه اهل‌بیت (ع) ویژه‌برنامه‌های عزاداری و سوگواری متنوعی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که از جمله این برنامه‌ها، ویژه‌برنامه «صبر جمیل» است.
وی تصریح کرد: این ویژه‌برنامه در ایام ماه محرم همه‌روزه در دو نوبت صبح از ساعت ۹:۳۰ و بعدازظهر ساعت ۱۷:۰۰ در رواق‌های نجمه خاتون و حضرت معصومه (ع) میزبان بانوان زائر و مجاور خواهد بود.
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی افزود: قرائت قرآن کریم، سخنرانی پیرامون فضایل و مناقب حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی، ذکر مصیبت و توسل به ائمه اطهار (ع)، شعرخوانی و دکلمه خوانی از جمله برنامه‌های این مراسم است.
وی عنوان کرد: برگزاری این مراسم معنوی فرصتی برای بانوان رضوی فراهم می‌کند تا با حضور در حرم مطهر رضوی، به سوگ و ماتم سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش بنشینند و علاوه بر آشنایی بیشتر با مکتب حسینی از برکات و فیوضات این ایام پرفضیلت بهره‌مند شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی