پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۱۸

پیام قدردانی تولیت آستان قدس رضوی از تلاش‌های سرپرست قوّه مجریه

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از تلاش‌های محمد مخبر سرپرست قوّه مجریه در دوران حساس و سرنوشت ساز مسئولیت قدردانی کرد.

به گزارش آستان نیوز، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز و بزرگوار جناب آقای محمّد مخبر دامت توفیقاته
سرپرست محترم قوّه مجریه

 

سلام علیکم؛

احتراماً، وظیفه ایمانی، انقلابی و انسانی می‌دانم صمیمانه مراتب حق‌شناسی و قدردانی خودم را از تلاش‌ها و مجاهدت‌های ارزشمند و کارآمد جناب‌عالی چه در دوران شهید جمهور؛ رئیسی عزیز به عنوان معاون اوّل و چه در دوران کوتاه ولی بسیار حسّاس و سرنوشت‌ساز مسئولیت قوّه مجریه ابراز نمایم.
رفتار خردمندانه، متانت و ایستادگی فداکارانه و صادقانه، پای اعتماد افتخارآفرین رهبر معظّم انقلاب اسلامی بر اداره امور جاری کشور و عدم ورود در عرصه‌های دیگر، الگویی از رفتار مسئولانه و متعهّدانه مدیر تراز نظام مقدّس اسلامی را پیش روی همگان قرار داد و علاوه بر ایجاد محبوبیّت برای شخص جناب‌عالی، سرمایه اجتماعی ارزشمند و الگوی شایسته‌ای برای مدیران برجسته نظام اسلامی در میان مردم آفرید.
مهم‌تر از همه، جلب رضایت ذات اقدس حق جل و علا اوج سعادت و بالاترین مرتبه کمال بشری است که از رهگذر نورانی عمل خالصانه، خدمت خوب به بندگان خداوند متعال و گذشت و گذشت و گذشت حاصل می‌شود که ان‌شاءالله تعالی شامل حال شما خواهد بود.
در جوار ملکوتی و قدسی حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیّة والثناء همواره دوام توقیفات‌تان را از ذات اقدس الهی خواستارم.

 

احمد مروی

تولیت آستان قدس رضوی

 
 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی