پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۱۵

انتقال معلولان و سالمندان به شعب اخذ رای توسط خادمیاران استان تهران

خادمیاران رضوی با به‌کارگیری ۸۰ خودرو، افراد کم‌توان، سالخورده و معلولی که وسیله حمل و نقل برای حضور در شعب اخذ رای را نداشتند به پای صندوق‌های رای بردند.

به گزارش آستان‌نیوز از تهران، خادمیاران رضوی استان تهران در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در مناطق مختلف شهر تهران و در سراسر کشور برگزار شد، با انجام اقدامی متفاوت به رای‌دهندگان خدمت جدیدی ارائه دادند.

خادمیاران با آماده‌سازی بیش از ۸۰ خودرو این امکان را برای افراد کم‌توان، معلول و سالخورده در کلیه مناطق شهر تهران فراهم آوردند تا در شعب اخذ رای حضور یابند و آرای خود را در صندوق‌ها بیاندازند.

در همین راستا از سوی کانون‌های خدمت رضوی شهر تهران شماره‌ تماس‌هایی اعلام شد و افرادی که نیازمند بودند، تماس می‌گرفتند و خدمت رفت و برگشت دریافت می‌کردند.

به گفته مسئولان این طرح، رانندگان که خادمیاران رضوی بودند و با عشق و علاقه به امام رضا (ع) و برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران این اقدام را انجام دادند، سفرهای زیادی برای جابجایی رای‌دهندگان طی کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی