پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس‌دفتر تولیت آستان قدس رضوی با حضور در سامانه 138 مطرح کرد؛
۱۴۰۳-۰۴-۱۹

اعمال پیشنهادات و نظرات مردمی در کیفی بخشی پروژه‌های حرم مطهر رضوی

رئیس‌دفتر تولیت آستان قدس رضوی از راه‌اندازی بخش پیگیری درخواست‌های مردمی خبر داد و گفت: پیشنهادات و نظرات زائران و مجاوران از طریق سامانه 138 پس از دریافت و بررسی، با دستور تولیت معزز مبنای اجرایی برخی از پروژه‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش آستان نیوز، نوید حبیبی در حاشیه پاسخگویی به سؤالات زائران و مجاوران در سامانه 138  در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار کرد: گره‌گشایی از کار مردم موجب خشنودی خداوند می‌شود از همین رو منویات و تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی همواره پیگیری مطالبات مردمی، برقراری ارتباط با زائران و مجاوران و رسیدگی به مشکلات آنان است.
وی ادامه داد: بعضی از مردم در تماس با سامانه، نظرات مختلفی را در مورد زیارت، خدمت‌رسانی، امور فرهنگی و... ارائه می‌کنند و برخی از مخاطبان نسبت به مشکلات املاک و اراضی گلایه‌هایی دارند که تا جای امکان برای آن‌ها مساعدت صورت می‌گیرد و این مکالمات باعث افزایش امیدواری در دل مردم می‌شود.
رئیس‌دفتر تولیت آستان قدس رضوی افزود: زائران و مجاوران نسبت به کیفی بخشی خدمات فرهنگی و عمرانی در آستان قدس رضوی دغدغه‌‌ دارند، در همین راستا بخش پیگیری درخواست‌های مردمی در حرم مطهر رضوی راه‌اندازی شده است که وظیفه پیگیری پیشنهادها و نظرات مردمی را دارد که همین پیشنهادات پس از بررسی، با دستور تولیت معزز مبنای اجرایی و کاری بسیاری از پروژه‌ها قرار می‌گیرد.
حبیبی به ملاقات‌های مردمی تولیت این آستان نورانی با مردم به‌صورت هفتگی اشاره کرد و گفت: این دیدارها 4 شنبه هر هفته به صورت حضوری و چهره به چهره با مردم در داخل حرم مطهر برگزار و نظرات و مسائل مطرح شده، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 وی در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه هدف ما از مکالمه تلفنی با مخاطبان، کسب آگاهی نسبت به مشکلات و رفع آن‌هاست، گفت: برخی از مخاطبان درخواست مساعدت در حوزه دارو و درمان را دارند که الحمدلله در این زمینه خدماتی از سوی این آستان مقدس به محرومان ارائه می‌شود.
رئیس‌دفتر تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: اداره ارتباطات مردمی به‌منظور رسیدگی به مطالبات زائران و مجاوران سامانه 138 را راه‌اندازی شده که روزانه پاسخگوی 200 مخاطب غیر حضوری است و این مهم موجب افزایش سرمایه اجتماعی این آستان نورانی می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

معماری‌های ناهمگون، اصالت معنوی اطراف حرم را مخدوش می‌کند
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه معماری ناهمگون، چهره اطراف حرم مطهر را مخدوش کرده، گفت: معماری مشهد به ویژه بافت…

تلویزیون اینترنتی