پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس‌دفتر تولیت آستان قدس رضوی با حضور در سامانه 138 مطرح کرد؛
۱۴۰۳-۰۴-۱۹

اعمال پیشنهادات و نظرات مردمی در کیفی بخشی پروژه‌های حرم مطهر رضوی

رئیس‌دفتر تولیت آستان قدس رضوی از راه‌اندازی بخش پیگیری درخواست‌های مردمی خبر داد و گفت: پیشنهادات و نظرات زائران و مجاوران از طریق سامانه 138 پس از دریافت و بررسی، با دستور تولیت معزز مبنای اجرایی برخی از پروژه‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش آستان نیوز، نوید حبیبی در حاشیه پاسخگویی به سؤالات زائران و مجاوران در سامانه 138  در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار کرد: گره‌گشایی از کار مردم موجب خشنودی خداوند می‌شود از همین رو منویات و تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی همواره پیگیری مطالبات مردمی، برقراری ارتباط با زائران و مجاوران و رسیدگی به مشکلات آنان است.
وی ادامه داد: بعضی از مردم در تماس با سامانه، نظرات مختلفی را در مورد زیارت، خدمت‌رسانی، امور فرهنگی و... ارائه می‌کنند و برخی از مخاطبان نسبت به مشکلات املاک و اراضی گلایه‌هایی دارند که تا جای امکان برای آن‌ها مساعدت صورت می‌گیرد و این مکالمات باعث افزایش امیدواری در دل مردم می‌شود.
رئیس‌دفتر تولیت آستان قدس رضوی افزود: زائران و مجاوران نسبت به کیفی بخشی خدمات فرهنگی و عمرانی در آستان قدس رضوی دغدغه‌‌ دارند، در همین راستا بخش پیگیری درخواست‌های مردمی در حرم مطهر رضوی راه‌اندازی شده است که وظیفه پیگیری پیشنهادها و نظرات مردمی را دارد که همین پیشنهادات پس از بررسی، با دستور تولیت معزز مبنای اجرایی و کاری بسیاری از پروژه‌ها قرار می‌گیرد.
حبیبی به ملاقات‌های مردمی تولیت این آستان نورانی با مردم به‌صورت هفتگی اشاره کرد و گفت: این دیدارها 4 شنبه هر هفته به صورت حضوری و چهره به چهره با مردم در داخل حرم مطهر برگزار و نظرات و مسائل مطرح شده، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 وی در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه هدف ما از مکالمه تلفنی با مخاطبان، کسب آگاهی نسبت به مشکلات و رفع آن‌هاست، گفت: برخی از مخاطبان درخواست مساعدت در حوزه دارو و درمان را دارند که الحمدلله در این زمینه خدماتی از سوی این آستان مقدس به محرومان ارائه می‌شود.
رئیس‌دفتر تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: اداره ارتباطات مردمی به‌منظور رسیدگی به مطالبات زائران و مجاوران سامانه 138 را راه‌اندازی شده که روزانه پاسخگوی 200 مخاطب غیر حضوری است و این مهم موجب افزایش سرمایه اجتماعی این آستان نورانی می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

بزرگترین دروغ‌ و فریب غرب، شعار دفاع از حقوق زن است
تولیت آستان قدس رضوی صیانت از کرامت زنان را ضامن حضور مؤثر اجتماعی آنان دانست و گفت: تمدن غرب از طرفی کرامت زنان را از…

تلویزیون اینترنتی